اخبار داغ

زاهدی:

وزرای اقتصادی دولت با توجه به شرایط حاکم بر جامعه باید تغییر کنند/ ضرورت کمک گرفتن دولت از اندیشمندان و نخبگان برای حل مشکلات

وزرای اقتصادی دولت با توجه به شرایط حاکم بر جامعه باید تغییر کنند/ ضرورت کمک گرفتن دولت از اندیشمندان و نخبگان برای حل مشکلات
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت : باید وزرای اقتصادی دولت و سایر مسئولین مرتبط با این حوزه تغییر پیدا کنند و در کنار این تغییرها باید رویکردهای دولت هم نسبت به مباحث اقتصادی تغییر یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان با اشاره به این که برای تسلط  بر شرایط بد اقتصادی در جامعه باید یکسری کارها صورت گیرد ؛ اظهار داشت : باید وزرای اقتصادی دولت و سایر مسئولین مرتبط با این حوزه تغییر پیدا کنند و در کنار این تغییرها باید رویکردهای دولت هم نسبت به مباحث اقتصادی تغییر یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی گفت : دولت باید اقتصاد مقاومتی  ، درون زایی در حوزه تولید و صادرات کالا مخصوصا کالاهای غیر نفتی را سرلوحه کار خود قرار دهد و از آن جایی که ما دارای ۱۵ کشور همسایه هستیم و در این کشورها ظرفیت های زیادی برای جذب صادرات وجود دارد باید تمهیدات لازم صورت بگیرد و در کنار این موارد باید در استفاده از منابع احتمالی نفت برنامه ریزی دقیق تری داشته باشیم.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : علاوه بر این ها باید با انسجام درونی اقتدار ملی را به خوبی در عرصه بین المللی نشان دهیم و از تخریب یکدیگر پرهیز کنیم و به جای آن راهکارهای عملی به کار ببریم.

,

زاهدی افزود : در این میان آقای رئیس جمهور هم باید بدانند که ملت بر اساس قول ها و وعده هایی که به آن ها داده شده است به وی رای داده اند ؛ بالاخره آقای روحانی از برجامی صحبت کردند که می تواند رفاه ، آسایش داشته باشد و مشکل آب ، انرژی و اقتصاد را حل کند و خیلی وعده های دیگر.

,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد : بنابراین همه باید کمک کنیم تا رئیس جمهور بتواند وعده های خود را عملیاتی نماید و این طور نباشد که مردم فکر کنند که یک نفر تنها برای رای گرفتن از مردم سخنانی زده است که صادقانه نیست و خود رئیس جمهور هم باید در این زمینه از اندیشمندان و نخبگان کمک بگیرد.

,

وی با بیان این که ما اکنون در یک جنگ اقتصادی و به موازات آن در یک جنگ روانی قرار داریم ، تشریح کرد : دولت هنوز اتاق فکر جنگ روانی را تشکیل نداده است ولی برخی از تشکل ها در حوزه جنگ اقتصادی ایده ها و نظریاتی دارند که قرار است به ریاست مجلس ارائه شود .

,

زاهدی بیان کرد : به زودی یک کار گروه ویژه در حوزه جنگ روانی تشکیل خواهیم داد تا با دسیسه های دشمن مقابله کند زیرا دشمن می خواهد همزمان با جنگ روانی و اقتصادی انسجام ملی ما را خدشه دار کند ولی امیدواریم با صبوری ملت و با پشتکار و برنامه ریزی دولتمردان و کمک مجلسی ها بتوانیم بر مشکلات اقتصادی کشور فائق شویم .

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه