اخبار داغ

سعید شریعتی در گفت وگو با دانا:

اصلاح طلبان از کلیت دولت دفاع می کنند/ از رای به روحانی پشیمان نیستیم/ گلایه ها از دولت شدت یافته/ تهدید برخی وزرا توسط رئیس جمهور

اصلاح طلبان از کلیت دولت دفاع می کنند/ از رای به روحانی پشیمان نیستیم/ گلایه  ها از دولت شدت یافته/ تهدید برخی وزرا توسط رئیس جمهور
سعید شریعتی گفت: برنامه‌های شخص رئیس جمهور و اهداف آن برای اصلاح طلبان مهم بوده و از آن دفاع می کنیم ما اصلاح طلبان از رأیی که در سال ۹۶ به روحانی دادیم پشیمان نیستیم؛ اما انتظار داریم هر چه سریعتر به مطالبات مردم و انتظارات آنها از دولت پاسخ واضحی داده شود.
[

سعید شریعتی، عضو مرکزیت جبهه منحله مشارکت در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص جدایی اصلاح طلبان از دولت اعتدال بعد از به وجود آمدن مشکلات اقتصادی اظهار داشت: گلایه ها از دولت روحانی بسیار شدت یافته است تا جایی که حتی خود آقای روحانی هم نسبت به کابینه خود اعتراض کرده است و حتی خبرهایی از تذکرات جدی روحانی به کابینه خود منتشر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی مردم طی یکی دو ماه گذشته افزایش پیدا کرده است، گفت: این مشکلات تا جایی پیشرفت که روحانی چند تن است وزرای خود را تهدید کرد که اگر نمی توانند کار کنند و مشکلات مردم را حل کنند بهتر است استعفا بدهند.

,

 

,

عضو مرکزیت جبهه منحله مشارکت در ادامه افزود: مجموعه دولت جای انتقادات فراوانی دارد اما این انتقادات از سوی اصلاح طلبان امروز بیشتر از هر زمانی مطرح می شود.  در هر حال اصلاح طلبان از کلیت دولت دفاع می کنند هرچند انتقاداتی نسبت به آن دارد.

,

 

,

از رأیمان به روحانی پشیمان نیستیم اما به دولت انتقاد داریم

, از رأیمان به روحانی پشیمان نیستیم اما به دولت انتقاد داریم, از رأیمان به روحانی پشیمان نیستیم اما به دولت انتقاد داریم,

 

,

شریعتی همچنین گفت: برنامه‌های شخص رئیس جمهور و اهداف آن برای اصلاح طلبان مهم بوده و از آن دفاع می کنیم ما اصلاح طلبان از رأیی که در سال ۹۶ به روحانی دادیم پشیمان نیستیم؛ اما انتظار داریم هر چه سریعتر به مطالبات مردم و انتظارات آنها از دولت پاسخ واضحی داده شود.

,

 

,

وی با بیان اینکه دولت باید تلاش بیشتر و جدی تری در راستای حل مشکلات معیشتی مردم انجام دهد یادآور شد:  امروز دولت به عنوان قوه مجریه با تلاش خود می تواند به بهبود مشکلات معیشتی مردم کمک کند و عنصر اعتماد را به میان مردم بازگرداند.

,

 

,

دولت به وعده های خود عمل نکرد/ برای ما هم سوال است چرا دولت کابینه خود را تغییر نمی دهد

, دولت به وعده های خود عمل نکرد/ برای ما هم سوال است چرا دولت کابینه خود را تغییر نمی دهد, دولت به وعده های خود عمل نکرد/ برای ما هم سوال است چرا دولت کابینه خود را تغییر نمی دهد,

عضو مرکزیت جبهه منحله مشارکت با اشاره به وعده هایی که دولت قبل از روی کار آمدن خود به مردم داده بود عنوان کرد: حل مشکلات اقتصادی امروز در گروه عمل کردن دولت به وعده های خودش است.

,

 

,

شریعتی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر دولت از اعضای کابینه خود گلایه دارد چرا آنها را تاکنون تغییر نداده و یا با آنها برخورد نکرده است اظهار داشت:  به هر حال دولت مجموعه ای از اولویت ها را در دستور کار خود قرار داده است؛ این سوال اصلاح طلبان از دولت هم هست که وقتی دولت نسبت به وزرای خود انتقاد دارد چرا آنها را تغییر نمی‌دهد.

,

 

,

وی همچنین گفت: ما هم میشنویم که دولت از تعدادی از اعضای کابینه خود ناراضی است و آن ها را در راستای پیشبرد اهداف خود نمی بیند، ولی مجموعه شرایط کشور را باید مد نظر قرار داد به طوری که در ماه‌های اخیر با مشکلات فراوانی مواجه بوده ایم. و شاید تغییرات عمده در دولت به این مشکلات بیافزاید.

,

 

,

تغییرات محسوسی در کابینه دولت رخ می‌دهد

, تغییرات محسوسی در کابینه دولت رخ می‌دهد, تغییرات محسوسی در کابینه دولت رخ می‌دهد,

 

,

عضو مرکزیت جبهه منحله مشارکت با بیان اینکه وقتی یک وزیر جابه جا میشود کل یک دستگاه برای مدتی متوقف خواهد شد تأکید کرد:  دولت ملاحظاتی این چنینی را در نظر گرفته و تا کنون تغییر محسوسی در بدنه خود ایجاد نکرده است؛ اما خبرهایی که به گوش می‌رسد حاکی از آن است که تغییرات عمده در انتظار دولت است به طوری که قرار است این تغییرات شامل سیاستها،  روش ها و افراد کابینه بشود.

,

 

,

طبیعی است اصلاح‌طلبان به دنبال جلب آرای مردم باشند

, طبیعی است اصلاح‌طلبان به دنبال جلب آرای مردم باشند, طبیعی است اصلاح‌طلبان به دنبال جلب آرای مردم باشند,

 

,

شریعتی  در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اصلاح طلبان تلاش می‌کنند با انتقاد از دولت بدنه اجتماعی خود را حفظ کنند اذعان داشت: تا جایی که من اطلاع دارم تمام تلاش اصلاح‌طلبان برای حفظ بدنه اجتماعی خود است  این خصلت مخصوص همه جریان‌های سیاسی است که برای جذب آرای مردم و پایگاه اجتماعی خود در هر شرایطی تلاش کنند.

,

 

,

وی در ادامه افزود: اینکه در آینده اصلاح طلبان برنامه مشخصی برای عبور از دولت داشته باشند مشخص نیست و هنوز نمی دانیم اصلاح طلبان می خواهند به صورت مستقل وارد عرصه انتخابات شوند و یا اینکه وارد ائتلاف شوند قطعاً زمان و شرایط جامعه در تصمیم گیری به اصلاح طلبان کمک خواهد کرد.

,

 

,

عضو مرکزیت جبهه منحله مشارکت در پایان تأکید کرد: اینکه اصلاح‌طلبان برنامه مدونی برای انتخابات پیش رو داشته باشند هنوز برنامه ریزی نشده است و موضوع ائتلاف یا عبور از دولت هنوز مشخص نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه