اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه ثارالله استان کرمان :

دوره ۵ روزه آموزش تخصصی مداحی در کرمان برگزار شد

دوره ۵ روزه آموزش تخصصی مداحی در کرمان برگزار شد
مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه ثارالله استان کرمان گفت : بر اساس جلسات هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج مداحان مقرر شد یک دوره آموزشی به مدت ۵ روز از تاریخ ۶ تا ۱۰ مردادماه در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات برگزار گردد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید منصوری مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با دوره آموزش تخصصی مداحی و توانمندسازی آن ها اظهار داشت : بر اساس جلسات هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج مداحان مقرر شد یک دوره آموزشی به مدت ۵ روز از تاریخ ۶ تا ۱۰ مردادماه در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات و با همکاری این سازمان برگزار گردد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان , راه آرمان,

وی گفت : با توجه به این که جامعه مداحان نیاز به آموزش و ارتقاء سطح معلومات خود را دارند ؛ در این دوره با هماهنگی که صورت گرفت از اساتید کشوری حجت الاسلام و المسلمین میرزامحمدی و استاد حاج اسماعیلی دعوت به عمل آمد .

,

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد : از وجود حجت الاسلام و المسلمین میرزامحمدی در بحث اخلاق و آداب مداحی ، روضه و مقتل استفاده شد و همچنین در بحث آشنایی با نغمات ، آواها و نواهای مداحی نیز از وجود استاد حاج اسماعیلی استفاده گردید.

,

منصوری ادامه داد : از این دوره استقبال بسیار خوبی به عمل آمد و مورد رضایت جامعه مداحان قرار گرفت و در نظر سنجی هایی که انجام شد به تداوم این دوره ها و آموزش های مداحان اشاره شده بود.

,

وی در پایان گفت :  لازم است از تمامی عزیزانی که در برگزاری این دوره همکاری کردند تقدیر و تشکر کنم و برای همگی آن ها  آرزوی موفقیت دارم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه