اخبار داغ

وقتی شهرداری سنندج تمام توجه حداقلی خود را معطوف مناطق بالاشهر می کند!

وقتی شهرداری سنندج تمام توجه حداقلی خود را معطوف مناطق بالاشهر می کند!
مدیر شهرداری ناحیه بهاران از آغاز عملیات 8هزار و 500 مترمربع فضای سبزدر سطح این ناحیه خبر داد و هرچند این حداقل کاری است که شهرداری می‌تواند انجام دهد اما در مقابل، مناطق پایین شهر و حاشیه نشین از حداقل شاخص‌ها‌ی برخورداری از فضای سبز هم محروم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، به گفته مسؤولان شهرداری سنندج در چند نقطه از سطح بهاران پارک درون محله ای  در حال احداث می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

مدیر شهرداری ناحیه بهاران اظهار داشت: احداث فضاهای سبز و پارکهای درون محله ای یکی از از ضروریات جامعه شهری و زندگی شهروندی است.

,

 

,

عابدین لطفی گفت: احداث پارکهای درون در راستای ارتقاء شراط زیست محیطی و مهیا نمودن فضایی مناسب برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت شهروندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

,

 

,

وی از آغاز عملیات احداث 8هزار و 500  مترمربع پارک درون محله ای در سطح محلات ناحیه بهاران خبر داد و اذعان کرد: افزایش سرانه فضای سبز، ارتقاء زیبایی نما و منظر شهری، افزایش روحیه نشاط و شادابی شهروندان و کاهش آلودگی های زیست محیطی از مهمترین اهداف احداث فضاهای سبز در سطح محلات است.

,

 

,

لطفی افزود: احداث پارک درون محله ای در بلوار 22 بهمن روبروی مسجد سراج به متراژ 4500 مترمربع و همچنین  اجرای 3000 مترمربع سنگ فرش از جمله اقدامات این شهرداری در راستای توسعه سرانه فضای سبز است.

,

 

,

وی همچنین اعلام کرد: احداث 1600 مترمربع فضای سبز در شهرک کوثر در گریزه  و 1300 مترمربع درمحله بادینان 19/2 بهاران هم در حال اجرا است.

,

 

,

لطفی گفت:  1100 مترمربع  فضای سبز  هم در بلوار نظام مهندسی توسط واحد فضای سبز با مشارکت جمعی از شهروندان در حال احداث است.

,

 

,

مدیر شهرداری ناحیه بهاران  ابراز امیدواری کرد: با توسعه سرانه فضای سبز در سطح ناحیه بهاران همکاری و  همچنین مشارکت شهروندان در حفظ و حراست از امکانات و تجهیزات پارکها بتوانیم در راستای ارتقاء سیما و منظر سطح ناحیه گام های اساسی برداریم.

,

 

,

گفتنی است که مناطق پایین شهر و حاشیه نشین شهر سنندج از حداقل شاخص های برخورداری از فضای سبز محروم هستند و این عین پایمال کردن و نادیده گرفتن حقوق شهروند‌ی توسط مسؤولان شهرداری سنندج است و حتی به انتقادهایی که در این رابطه از طریق رسانه‌ها منعکس می‌شود کمترین توجهی هم ندارند.

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه