اخبار داغ

اشتغالزایی موسسه خیریه مولای متقیان در رفسنجان

اشتغالزایی موسسه خیریه مولای متقیان در رفسنجان
مدیر عامل موسسه مولای متقیان گفت: موسسه مولای متقیان در خصوص اشتغال زایی موفق عمل کرده است و در هر کدام از پروژه ها ده ها نفر مشغول به کار هستند و برخی پروژه ها تا سقف ۱۵۰ نفر هم مشغول به فعالیت هستند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل راه آرمان؛علی بهشتی پور در خصوص عملکرد موسسه خیریه مولی متقیان در رفسنجان اظهارداشت : مردم رفسنجان همیشه در عرصه های مختلف از جمله کار خیر  ثابت کردند که پیشتاز هستند ؛ موسسات خیریه در شهرستان عملکرد خیلی خوبی داشتند و علت آن این بود که مردم معتقد بودند قسمتی از مال و وقفشان را در زمینه کمک به همنوعانشان هزینه کنند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود : مردم رفسنجان سالهای سال در زمینه مدرسه سازی رتبه اول را در کشور داشته اند این نشان دهنده این است که کار خیر کردن برای خیرین اهمیت داشته است .

,

بهشتی پور با بیان اینکه تمام زیرساختهای شهرستان اعم از دانشگاه ها و بیمارستان ها راه ها و فرودگاه توسط خیرین ایجاد شده است افزود :خیلی از خیرین وجود دارند که در عرصه های کشوری و استانی منشاء خیر وبرکت هستند خوشبختانه سابقه طولانی که خیرین درشهر رفسنجان دارند زبانزد عموم است .

,

وی تصریح کرد: موسسه خیریه مولی متقیان یکی از موسسات شهرستان رفسنجان است که در رابطه با امور اشتغالزایی ،رفاهی و فرهنگی در سطح شهر فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز نموده است، اشتغالزایی و بالا بردن سطح رفاهی جامعه از مهمترین اهداف این موسسه است.

,

بهشتی پور با اشاره به اینکه موسسه مولای متقیان با پیش بینی  ۴۰ برنامه و طرح اجرایی کارش را آغاز کرده است عنوان داشت : فعالیتهایی که این موسسه انجام داده و مورد استفاده عموم مردم (مخصوصا فرهنگیان )قرار گرفته است عبارتند از تالار و درمانگاه فرهنگیان و مجموعه ورزشی فرهنگیان و پروژه های آموزشی و ده ها طرح کوچک و بزرگ در طول این مدت بوده است و آخرین پروژه ای که این مجموعه انجام داده است پروژه پارک آبی که بزرگترین پاک آبی در جنوب شرق است، می باشد .

,

وی خاطرنشان کرد : موسسه مولای متقیان در خصوص اشتغال زایی موفق عمل کرده است و در هر کدام از پروژه ها ده ها نفر مشغول به کار هستند و برخی پروژه ها تا سقف ۱۵۰ نفر هم مشغول به فعالیت هستند .

,

بهشتی پور با اشاره به اینکه این فعالیتها گام بزرگی برای کمک به  قشر جوان است گفت : این موسسه در مسیر اهداف خود موفق بوده است و طبق برنامه پیش رفته است، منافع این موسسه شخصی نبوده است هیچکس ذی نفع نیست و به صورت عام المنفعه بوده ، حتی اعضا و اعضای هیات مدیره در طول این مدت هیچ نفعی از این موسسه نداشته اند حتی بدون حقوق کار می کردند .

,

وی بیان داشت :این موسسه اهداف بزرگی را  در پیش رو دارد همانطورکه تا به امروز نشان داده که میتواند به اهداف بزرگ دسترسی داشته باشد از این به بعد هم در این زمینه ها حرکت کند .

,

وی یادآور شد :امید داریم تا این موسسه  بتواند  در کنار تمام موسسات خیریه شهر گامی در زمینه اشتغال، خودکفایی و کمک به قشر جوان بردارد و ما  شاهد این باشیم که یک روزی نیاز به حضور موسسات در شهر نداشته باشیم .

,

بهشتی پور با بیان اینکه برای ما مهم است که مردم با اهداف این موسسه آشنا باشند افزود :در شهرهای کوچک این موسسه ها  دچار یک سری مشکلات می شوند که ریشه آن در نا اگاهی و عدم اطلاع است که  باعث رکود کار و کم شدن سرعت فعالیتها می شود .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه