اخبار داغ

عمری که در جایگاه‌های سوخت می‌سوزد؛

مشکلی که به چشم مسئولین نمی آید/کمبود سوخت و صف های طولانی بنزین صدای شهروندان رودباری را در آورد

مشکلی که به چشم مسئولین نمی آید/کمبود سوخت و صف های طولانی بنزین صدای شهروندان رودباری را در آورد
صف‌های طولانی، شلوغی، معطلی، ایستادن برای دقایق طولانی بخشی از مشکلاتی است که رانندگان در مواقع مراجعه به جایگاه‌های سوخت بنزین رودبارجنوب در چند روز اخیر برای پرکردن مخزن خودرو خود با آن مواجه هستند و موجب نارضایتی و گلایه مندی آنان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، با توجه به افزایش جایگاه های سوخت در شهرستان رودبارجنوب و تقاضابرای سوخت هم در روزهای اخیر و ترس رانندگان از سهمیه بندی بنزین مردم راهراسان کرده وباعث طولانی شدن صفهای بنزین در شهرستان رودبار شده است.در چند روز اخیر جایگاه ها ی سوخت رودبار جنوب به دلیل کمبود سوخت شهروندان در صفهای طولانی قرار می‌گیرند که پس از ساعت ها انتظار یا سوخت به آنها تحویل می شود یا پس از ساعتها ماندن در صف بنزین با تمام شدن بنزین بدون سوختگیری و با نا امیدی بر می گردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

اکثر مردم رودبارجنوب قشری کارگر بوده و مجبورند برای سوختگیری از پاس شخصی استفاده کنند و وقتشان را در صف بنزین بگذرانند و اکثرا در بعد از ظهرها و ساعات غیر اداری بنزین در جایگاه ها توزیع نمی شود و باتوجه به اینکه قبلاً در شب ها بنزین توزیع می شد متاسفانه در شب ها نیز دچار مشکل شده که بعضی شبها توزیع و بعضی شبها از عرضه بنزین در برخی جایگاهها خبری نیست.

,

این روزها شهروندان رودباری شاهد صفهای طویل در پمپ بنزینهای سطح شهر هستند و نیز زمان زیادی را بابت زدن بنزین در صفهای پمپ بنزین می گذرانند و وقت ارزشمندشان را به جای مصرف شدن در راه خدمت و کسب کار در این صف ها به هدر می دهند و برای زدن ۱۰ لیتر بنزین باید وقت زیادی را اتلاف کرد.

,

این مسئله باعث گله مندی شهروندان شهرستان رودبار شده و از مسئولین شهرستان و استان، اعم از فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و از اعضای شورای اسلامی، استاندار و سایر مسئولین خواستار رسیدگی و نظارت کامل بر فعالیت جایگاه ها هستند تا توزیع سوخت رسانی به صورت شبانه روزی انجام گیرد.

,

 سالاری یکی از شهروندان رودباری در گفت و گو با خبرنگار ما ، اظهار کرد: در چند روز اخیر برخی از جایگاه های سوخت این شهرستان بنزنین عرضه نمی کنند و گویا سوخت از شرکت به صورت سهمیه بندی شده است.

,

سالاری گفت: ترس رانندگان از سهمیه بندی موجب شده که در این گرمای تابستان ساعت ها رانندگان در صف بنزین باشند و عدم عرضه بنزین در همه جایگاههای سوخت مشکل شهروندان را دو چندان ک رده است.
یکی از جایگاه داران این شهرستان در رابطه با این مشکل گفت: بنزین به یک جایگاه پنج روز نمیدهند و به یکی هم صبح بنزین دادند و شب هم دوباره درخواست میدهند !!
ما از پنجشنبه دارند برایمان درخواست میدهند!

,
,
,

گفتنی استاز۲۰مردادماه برای جلوگیری از قاچاق سوخت عرضه بنزین با کارت خود خودرو در جایگاهها توزیع می شود؛شهرستان ۱۲۱هزار نفری رودبارجنوب در ۳۳۰کیلومتری مرکز کرمان واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه