اخبار داغ

دبیر انجمن مهر امید خبر داد؛

جشنواره نماز شمال و شمالغرب کشور در سه بخش برگزار می‌شود

جشنواره نماز شمال و شمالغرب کشور در سه بخش برگزار می‌شود
دبیر سازمان مردم نهاد انجمن مهر امید از برگزاری جشنواره نماز در سه بخش عکس، پوستر و دلنوشته توسط این انجمن خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، توحید مهدوی  امروز در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره نماز اظهار داشت: این جشنواره در سطح شمال و شمالغرب کشور برگزار می شود و هنرمندان هفت استان اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، گیلان، مازندران و گلستان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق ایمیل به جشنواره ارسال کنند، تصریح کرد: هنرمندان می توانند آثار خود را همراه با فرم شرکت در جشنواره به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنند.

, [email protected], [email protected],

دبیر سازمان مردم نهاد انجمن مهر امید افزود: علاقمندان می توانند اطلاعات تکمیلی و فرم شرکت در جشنواره را از طریق کانال @NgoMehreOmid به دست آورند.


مدیر اجرایی جشنواره نماز با بیان اینکه در هر بخش از 3 نفر برتر با اهدای لوح و جوایزی تقدیر می شود، اظهار کرد: به نفرات اول هر بخش 400 هزار تومان، به نفرات دوم 350 هزار تومان و به نفرات سوم 300 هزار تومان جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

,
,
,
,

مهدوی با اشاره به اینکه هر هنرمند در هر بخش حداکثر می تواند سه اثر ارسال کند، ادامه داد: آثار نباید قبلا در جشنواره و نمایشگاه شرکت یا در مجموعه آثار چاپ شده باشد.

,

وی با بیان اینکه آثار نباید کپی باشد و مسئولیت آن بر عهده فرد ارسال کننده است، افزود: دبیرخانه جشنواره در استفاده از آثار در نمایشگاه یا چاپ در مجموعه آثار مختار است.

,

دبیر سازمان مردم نهاد انجمن مهر امید با اشاره به اینکه دلنوشته ها حداکثر می توانند 200 کلمه باشند، اضافه کرد: دلنوشته ها باید در قالب فایل ورد و پوستر و عکس در اندازه 20*30 سانتی متر همراه با فرم شرکت در جشنواره به دبیرخانه ارسال شوند.

,

مهدوی با بیان اینکه جشنواره با مشارکت ادارات و نهادهای استان اردبیل برگزار می شود، گفت: در این جشنواره اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، سازمان تبلیغات اسلامی استان، دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، اداره کل دامپزشکی استان، شهرداری اردبیل، جمعیت هلال احمر استان، ستاد اقامه نماز استان، حوزه هنری اردبیل و هیات پزشکی و ورزشی استان مشارکت دارند.

,

مدیر اجرایی جشنواره نماز خاطر نشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره 10 مهر ماه سالجاری بوده و 19 مهر ماه مراسم تجلیل از نفرات برتر برگزار خواهد شد.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه