اخبار داغ

رییس جهاد دانشگاهی استان:

تولد ۵۰۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قزوین/ مسئولین ظرفیت اشتغالزایی این نهاد را جدی بگیرند

تولد ۵۰۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قزوین/ مسئولین ظرفیت اشتغالزایی این نهاد را جدی بگیرند
رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: تا به امروز ۵۰۰ فرزند در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی در استان قزوین به دنیا آمده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص، جهاد دانشگاهی یک نهاد فرهنگی، پژوهشی، آموزشی در ایران است که در سال ۱۳۵۶ در راستای اهداف انقلاب فرهنگی تأسیس شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

این مجموعه  یک نهاد غیر دولتی است که به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود و تمامی هزینه‌های مجموعه توسط  واحدهای پژوهشی و آموزشی که به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند، تامین می‌شود.

,

تبلیغ و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی، ایجاد آمادگی فکری و افزایش دانش و بینش دینی و سیاسی در قشر جوان به منظور مقابله با غربزدگی و انحرافات فرهنگی در چارچوب سیاست‌های فرهنگی و اجتماعی کشوراز رویکرهای اصلی جهاد دانشگاهی به شمار می‌رود.

,

برگزاری دوره‌های آموزشی در قالب دوره‌های کوتاه مدت و بلندمدت توسط دانشگاه علمی و کاربردی زمینه‌ را برای مهارت آموزی و اشتغالزایی جوانان این مرزو بوم ایجاد کرده است.

,

جهاغد دانشگاهی شاید یگانه نهادی باشد که علاوه بر اینکه باری بر روی دوش دولت نگداشته و با همت و غیرت جوانان انقلابی سعی در کاهش دادن مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه دارد.

,

نهادی خود ساخته و خودکفا که روی پای خود ایستاده و علاوه بر تامین نیازهای مجموعه خود و در عرصه‌های علمی، آموزشی ، درمانی به مردم کشور خدمت رسانی می‌کند.

,

به بهانه سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی خبرنگار شاخص، به مصاحبه با فرشاد پیله‌چی رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین پرداخته است:

, شاخص،,

جهاد دانشگاهی در چه سالی تاسیس شد؟

, جهاد دانشگاهی در چه سالی تاسیس شد؟,

جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد عمومی و غیردولتی در ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۹ تاسیس شده است که در سال جاری ۳۸ امین سالروز تاسیس این نهاد را جشن خواهیم گرفت.

,

بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری جهاد دانشگاهی از معدود رویش‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و دستاوردهای ملی و فراملی بسیاری را به همراه داشته است.

,

این مجموعه در تمامی استان‌های کشور زیل شورای عالی انقلاب فرهنگی فعالیت می‌کند و در ۴۰ سال اخیر فعالیت‌های متفاوتی در حوزه‌های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی ارائه کرده است.

,

جهاد دانشگاهی دارای چندین مرکز و زیر مجموعه است؟

,

جهاد دانشگاهی در هریک از استان‌های کشور بنا بر قدمت تاسیس دارای وسعت متفاوتی است؛ برای مثال در خراسان رضوی، خوزستان و کرمانشاه دارای واحدهای بزرگی می‌باشد.

,

این مجموعه دارای ۶ بخش مستقل است که شامل معاونت پشتیبانی، معاونت فرهنگی، معاونت آموزشی، معاونت پژوهشی  دانشگاه علمی کاربردی، مرکز تجاری سازی و فناوری اشتغال دانش آموختگان است.

,

معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی شامل چه بخش‌هایی است؟

, معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی شامل چه بخش‌هایی است؟,

دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا از زیر مجموعه‌های معاونت فرهنگی هستند و همچنین انتشارات دانشگاهی این مجموعه هم در زیل این معاونت فعالیت می‌کند.

,

مرکز افکار سنجی ایسپا با توجه به صحت و قدرت خود در زمینه نطرسنجی در انتخابات‌های بسیاری حضور پیدا کرده است؛ از جمله انتخابات ریاست جمهوری که با یک درصد اختلاف توانست نتیجه را پیش بینی کند لذا بسیار معتبر است.

,

سازمان دانشجویان از زیر مجموعه های این معاونت است که به ‌صورت  مستقل فعالیت دارد و درگاهی برای ورود و تعامل دانشجویان با جهاد دانشگاهی است.

,

پایگاه سازمان دانشجویان در استان قزوین در دانشگاه بین المللی امام‌خمینی(ره) مستقر بوده  و با تمامی دانشگاه‌های استان تعاملات فرهنگی دارد. برگزاری مناظرات دانشگاهی، کرسی‌های آزاد اندیشی از فعالیت‌های این مجموعه است.

,

آیا معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی به برگزاری کلاس‌ها می پردازد؟

, آیا معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی به برگزاری کلاس‌ها می پردازد؟,

معاونت آموزشی درسراسر کشور دارای جمعیت آماری بسیار زیادی است و به عنوان هلدینگی از مجموعه‌های آموزشی به شمار می‌رود زیرا در ۱۱ حوزه آموزشی اعم از فنی مهندسی، زبان خارجه، آموزش سازمانی، علوم انسانی، آموزش عالی و غیره به مردم خدمت رسانی می کند .

,

, , ,

معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی در استان قزوین چه فعالیت‌هایی دارد؟

, معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی در استان قزوین چه فعالیت‌هایی دارد؟,

این مرکز در استان قزوین با بیش از ۱۲ هزار دانش‌آموخته فعالیت دارد و به عنوان قطب آموزشی مطرح است. در استان قزوین هیچ مرکز آموزشی با این کیفیت وجود ندارد چراکه ما در این دوره‌ها مهارت‌آموزی و اشتغالزایی را مد نظر داریم.

,

معاونت آموزشی در قزوین دارای ۱۰ گروه آموزشی از جمله آی تی، پزشکی، حسابداری و علوم انسانی است و مدارک ارائه شده توسط این مجموعه مورد تایید و قابل ترجمه در خارج از کشور است.

,

آیا دانش‎‌آموختگان را به بازار کار معرفی می‌کنید؟

, آیا دانش‎‌آموختگان را به بازار کار معرفی می‌کنید,

در برخی از موارد در حوزه پزشکی، حسابداری و آی تی دانش‎‌آموختگان پس از گذراندن دوره به مراکز مربوطه معرفی می‌شوند و در صورتی که  پتانسیل‌های کافی را داشته باشند پس از طی دوره و فراگیری اطلاعات می توانند جدب بازار کار شوند.

,

دوره‌های پزشکی مجموعه به گونه‌ای برنامه ریزی شده است که افراد پس از پایان دوره می‌تواننددر بازار کار فعالیت داشته باشند.

,

فعالیت‌های پژوهشی جهاد دانشگاهی در کدام  قسمت جهاد انجام می‌شود؟

, فعالیت‌های پژوهشی جهاد دانشگاهی در کدام  قسمت جهاد انجام می‌شود؟,

معاونت پژوهشی شاخص‌ترین معاونت جهاد دانشگاهی  و در بسیاری از موارد تامین کننده اعتبارات مورد نیاز برای مجموعه جهاد دانشگاهی است.

,

۲۵ پژوهشکده در سطح کشور توسط جهاد دانشگاهی در حوزه‌های درمان، علوم اجتماعی ، برق ، صنایع شیمیایی و زلزله راه اندازی شده است که پژوهشکده‌ای مطرح رویان یکی از آن‌ها است.

,

در هر زمان که جهاد دانشگاهی ضرورت تاسیس یک مجموعه پژوهشی در حوزه خاص و مورد نیاز مردم را حس کرده است بلا‌فاصله  فعالیت در این حوزه را آغاز کرده به گونه‌ای که امروزه پژوهشکده‌های بسیاری در سطح کشور وجود دارد.

,

مرکز پژوهشی در استان قزوین چه فعالیت‌هایی داشته است؟

, مرکز پژوهشی در استان قزوین چه فعالیت‌هایی داشته است؟,

معاونت پژوهشی هم در زمینه درمان فعالیت دارد و هم می تواند به عنوان یک صنعت مطرح باشد.

,

هدف ما انجام کارهای اساسی و تاثیر‌گذار در این مجموعه است لذا زمانی که دولت و سایر نهادها از ما کمک بخواهند دریغ نخواهیم کرد.

,

در حوزه درمان نیز دانشگاه علوم پزشکی را محور اقدامات خود قرار داده‌ایم و در پیشبرد اهداف به آن‌ها کمک خواهیم کرد در حوزه درمان در سه بخش درمان ناباروری، سرطان و توانبخشی  ورود کرده‌ایم.

,

متاسفانه ناباروری یکی از مشکلات بزرگ خانواده‌ها و دارای آمار بالا در کشور است، اما خوشبختانه تا به امروز ۵۰۰ فرزند در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی در استان قزوین به دنیا آمده‌اند.

,

سرطان سینه یکی از سرطان‌های شایع در میان بانوان است که دستگاه ماموگرافی به منظور غربالگری بانوان توسط مجموعه خریداری شده است و تعرفه دولتی برای استفاده از خدمات ارائه می‌شود.

,

همچنین در زمینه شیمی درمانی با فراهم کردن تجهیزات و به کارگیری متخصصین مربوطه امکانات مناسبی برای درمان بانوان مبتلا به سرطان سینه فراهم شده است.

,

ایجاد مرکز توانبخشی و درمان در منزل نیز از سایر فعالیت‌های این زیر مجموعه در سال جاری است.

,

این مجموعه چه مزایای رقابتی برای ترقیب بیماران به منظور مراجعه دارد؟

, این مجموعه چه مزایای رقابتی برای ترقیب بیماران به منظور مراجعه دارد؟,

بانک خون بند ناف منحصرا برای جهاد دانشگاهی است و به هیچ یک از سازمان ها و ارگان ها نمایندگی داده نشده است.

,

برای نمونه گیری از بند ناف در ابتدا مبلغ ۲ میلیون ۹۰۰ هزار تومان از والدین دریافت می‌شود که در صورت عدم استطاعت مالی این هزینه قابل تقسیط است و به مدت ۲۰ سال  قابلیت نگهداری وجود دارد که سالانه مبلغ  ۱۰۰ هزار تومان به منظور ذخیره سازی دریافت می‌شود.

,

همچنین مزیت رقابتی آزمایشگاه دارا بودن کیفیت و تجهیزاتی برابر با آزمایشگاه‌های خصوصی و ارائه تعرفه دولتی است که سالانه بیش از ۱۲ میلیون نفر به این آزمایشگاه مراجعه می‌کنند.

,

در حال حاضر به جز مرکز جهاد دانشگاهی هیچ مرکز مستقلی تحت عنوان مرکز درمان ناباروری در استان وجود ندارد لذا برای جلوگیری از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی شکل‌گیری این مرکز یک نیاز مبرم بود و تعرفه‌ها در این مرکز بسیار پایین است.

,

همچنین در مرکز توانبخشی نیز تمامی خدمات با تعرفه دولتی ارائه می‌شود.

,

, , ,

پژوهشکده‌ها در هر استان چگونه فعالیت می‌کنند؟

, پژوهشکده‌ها در هر استان چگونه فعالیت می‌کنند؟,

دانش فنی و دست آوردهایی که در پروژه‌های جهاد دانشگاهی حاصل می‌شود در سایر استان‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

,

استان قزوین در سال گذشته به عنوان پایلوت طرح” آمایش علم و فناوری” قرار گرفت و جهاد دانشگاهی توانست در بین دانشگاه‌های سطح استان این طرح را برعهده گرفته و اجرایی کند.

,

مرکز علمی کاربردی جهاد در استان قزوین چه فعالیت‌هایی دارد؟

, مرکز علمی کاربردی جهاد در استان قزوین چه فعالیت‌هایی دارد؟,

این مرکز بیش از ۴۰ هزار دانشجو در سطح کشور دارد که در مقطع، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد ارائه خدمات می‌کنند.

,

مرکز علمی و کابردی استان در ۱۰ رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی به دانشجویان خدمت‌رسانی می‌کند.

,

دوره طراحی لباس و دوخت در استان قزوین تنها در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارائه می‌شود و دانشجویان این رشته اغلب وارد بازار کار می‌شوند.

,

متاسفانه دانشجویان این مجموعه محدود هستند و ما به منظور حفظ مرکز به دنبال افزایش دانشجویان این مرکز هستیم.

,

در رابطه با مرکز تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان که یکی از زیر مجموعه های جهاد است توضیح می‌دهید؟

,

جهاد داتشگاهی در حوزه‌های متفاوتی فعالیت دارد اما برای ورود به چرخه اشتغال باید سعی شود از طریق تجاری سازی فناوری، این امکان را برای جوانان ایجاد کنیم.

,

مرکز “ستفا” به عنوان شتاب دهنده عمل می‌کند و در حوزه‌هایی که امکان اشتغالزلیی وجود دارد بر روی ایده‌های کارآمد سرمایه گذاری می کند و در جهت دانش‌بنیان کردن شرکت‌ها قدم‌های موثری برمی‌دارد.

,

جهاد دانشگاهی در کشور و استان دارای چه تعداد نیروی انسانی است؟

, جهاد دانشگاهی در کشور و استان دارای چه تعداد نیروی انسانی است؟,

جهاد دانشگاهی دارای ۷ هزار کارمند در سطح کشور بوده و دارای ۲۵ پژوهشکده و۳ پژوهشگاه است؛در ۵ موسسه علمی کاربردی و دانشگاه غیرانتفاعی و ۲ دانشگاه با عنوان علم و فرهنگ تهران و فرهنگ وهنر یزد فعالیت دارند.

,

مجموعه جهاد دانشگاهی در استان قزوین از بهمن سال ۸۳ آغاز به کار کرده‌ است و در حال حاضر  ۱۰۰ نفر با میانگین سنی ۳۵ سال در این مجموعه مشغول فعالیت هستند که ۵۱ درصد این جمعیت را بانوان و ۴۹ درصد را آقایان تشکیل داده‌اند.

,

در استان قزوین جهاد دانشگاهی در ۴ ساختمان با فضایی بالغ بر ۳ هزار متر مربع فعالیت دارد.

,

فعالیت انتشارات جهاد دانشگاهی به چه صورت است؟

, فعالیت انتشارات جهاد دانشگاهی به چه صورت است؟,

معاونت فرهنگی سالانه بیش از ۴۰ کتاب در بخش انتشارات مجموعه جهاد دانشگاهی به چاپ می رساند که در استان قزوین پروژه ملی در زمینه تالیف کتاب زبان برای کشورهای مسلمان منطقه  را آغاز کرده ایم.

,

اولین کتاب از این مجموعه ۸ جلدی توسط نماینده ولی فقیه پرده برداری شد و تا پایان امسال باقی کتاب‌ها نیز تدوین می‌شود.

,

یکی از منویات رهبر معظم انقلاب عدم ورود فرهنگ غربی در آموزش است لذا کتاب‌ها به گونه ای عامه پسند و قابل رقابت تالیف شده و سعی در جلوگیری از آسیب‌ها داشته‌ایم.

,

این مجموعه کتاب با تایید شورای انقلاب فرهنگی و پشتیبانی دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی کشور توسط  یک گروه ۳۰ نفره تالیف شده است.

,

کارگاه‌ها و ورکشاب‌های برگزار شده در چه زمینه‌ای است؟

, کارگاه‌ها و ورکشاب‌های برگزار شده در چه زمینه‌ای است؟,

کارگاه‌های پزشکی، طب سنتی و علوم انسانی در زمینه تربیت جنسی کودکان، حسابداری و مدیریت را در مجموعه برگزار کرده و به لطف خدا نتایج خوبی داشته است.

,

, , ,

اساتید جهاد دانشگاهی به چه صورت انتخاب می‌شوند؟

, اساتید جهاد دانشگاهی به چه صورت انتخاب می‌شوند؟,

در مجموعه جهاد دانشگاهی کیفیت همواره مقدم بر کمیت بوده است و به این دلیل گاهی با مشکلاتی مالی هم مواجه شده ایم اما همیشه هدف مجموعه برگزاری کلاس‌های با کیفیت بوده است لذا اساتید رزومه علمی و عملی خود را به منظور بررسی به شورای جذب ارائه می دهند و در حضور اساتید متبحر و امین گزینش شده و از تهران نیز بازرسی‌هایی صورت می‌گیرد که در صورت توانمندی جذب مجموعه می‌شوند.

,

جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از نهادهای انقلابی و فرهنگی چه نقشی در تربیت نیروهای انقلابی دارد؟

, جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از نهادهای انقلابی و فرهنگی چه نقشی در تربیت نیروهای انقلابی دارد؟,

در اهداف جهاد دانشگاهی یکی از ماموریت های تعریف شده تربیت جوانان مومن و انقلابی است و از این حیث جهاد دانشگاهی یک نهاد علمی و کاملا غیر سیاسی است که به تفکر و توانمندی افراد توجه دارد نه به گرایشات سیاسی آن‌‌ها؛ بنابراین زمانی که ما برای یک هدف تلاش می‌کنیم مجموعه مومن، انقلابی و جهادی به صورت ناخواسته شکل می‌گیرد.

,

علاوه بر این در حوزه فرهنگی منبع تغذیه ما دانشگاه‌ها هستند لذا افراد متخصص، نخبه و دارای تعهد را از این درگاه جذب کرده و سعی در تجربه آموزی و توانمندکردن آن‌ها داریم.

,

دغدغه فرهنگی همواره همچون روح در تمامی اجزا و بخش‌های علمی، آموزشی و پژوهشی جهاد دانشگاهی جاری و ساری است.

,

اعتبارات جهاد دانشگاهی از چه طریق تامین می‌شود؟

, اعتبارات جهاد دانشگاهی از چه طریق تامین می‌شود؟,

جهاد دانشگاهی یک نهاد غیردولتی است بنابراین بودجه جاری مانند حقوق، مزایا و امثال آن را از دولت دریافت نمی‌کند و تنها در بودجه عمرانی کمک‌هایی به مجموعه صورت می‌گیرد.

,

تمامی ساختمان‌ها استیجاری است و حقوق کارمندان و هزینه‌های جاری توسط مجموعه پوشش داده می‌شود لذا برای مدیریت مجموعه ماهانه هزینه بالغ بر چندصد میلیون تومان و سالانه هزینه بالغ بر چندمیلیار را نیاز داریم.

,

این هزینه‌ها توسط هیچ نهادی پرداخت نمی‌شود بلکه مجموعه باید از طریق دانش و خلاقیت جوانان متعهد و انقلابی درآمدزایی کند.

,

تصور چنین مسئله ای بسیار دشوار است اما جهاد دانشگاهی از طریق مراکزآموزشی، درمانی، علمی و کاربردی و انتشارات درآمدزایی کرده و کاملا خودساخته به فعالیت خود ادامه می‌دهد که البته با سختی‌های بسیاری همراه است اما با فعالیت جهادی برای رسیدن به اهداف موانع را از میان برداریم.

,

آیا اعتبارات پاسخگوی هزینه‌ها است؟

, آیا اعتبارات پاسخگوی هزینه‌ها است؟,

برخی از زیر مجموعه‌های جهاد دانشگاهی از پس هزینه‌های خود برنمی‌آیند و خود‌کفا نیستند اما از آن جهت که ما نسبت به محیط پیرامون خود احساس مسئولیت اجتماعی داریم با وجود مشکلات بسیار در مجموعه به فعالیت خود ادامه می‌دهیم.

,

در برخی از موارد فعالیت‌های عام المنفعه نیز داریم و از طریق تفاهم نامه‌هایی موجود تخفیفاتی را برای اعضاء کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و سایر سازمان‌ها ارائه می‌کنیم.

,

آیا کیفیت خدمات و دوره‌ها مورد رضایت مردم است؟

, آیا کیفیت خدمات و دوره‌ها مورد رضایت مردم است؟,

کیفیت کلاس ها بسیار بالا و منطبق بر استانداردهای جهانی است و برای اطمینان از رضایت دانش‌آموختگان در پایان هردوره نظر سنجی صورت می‌گیرد که به لطف خدا نتایج خوبی به همراه داشته است، از آن حیث که تعداد زیادی از متقاضیان از طریق پیشنهاد اطرافیان با این مجموعه آشنا شده‌اند و این موضوع باعث دلگرمی ما است و همچنین جمعیت آماری تاییدی بر این سخن است.

,

هزینه دوره‌ها چگونه است؟ آیا وضعیت اقتصادی مردم در نظر گرفته می‌شود؟

,

هزینه دوره‌های عمومی و تخصصی ازسایر  آموزشگاه‌ها پایین‌تر است و همچنین علاوه بر تقسیط هزینه کلاس‌ها برای دستگاه‌های اجرایی که دارای تفاهم‌نامه با مرکز هستند تخفیفاتی در نظر گرفته‌ شده است.

,

, , ,

انتظارات شما از مسئولین چیست؟

, انتظارات شما از مسئولین چیست؟,

ما به حمایت و توجه از سوی مسولین نیازمند هستیم، هرگز توقع کمک بلاعوض از مسئولین را نداشته و نداریم بلکه انتظار داریم  با توجه به توانمندی جهاد برای ما ماموریت تعیین کنند و در قبال آن ما را بازخواست کنند.

,

با توجه به اینکه مجموعه جهاد دانشگاهی مجموعه‌ای متعهد، انقلابی و متخصص است و از طرفی هم امروز کشور در بخش‌های مختلف با چالش روبه رو است لذا جهاد دانشگاهی به عنوان مجموعه‌ای با بروکراسی کم و چالاکی و چابکی بالا می‌تواند در بسیاری از مسائل راه گشا باشد.

,

همچنین نهادهایی مانند استانداری و شورای شهر می‌توانند ما را در تجهیز آزمایشگاه یاری کنند تا بسیاری از آزمایشات پیشرفته از استان خارج نشود و در جهاد دانشگاهی قادر به انجام آن‌ها باشیم.

,

به عنوان مثال بسته بندی  یکی از ضعف‌هایی است که شاید به چشم نیاید و ما برای فروش پسته و باقلوای قزوین طرح‌های بسیاری در زمینه بسته بندی داریم اما به کمک مسولین در این زمینه نیازمند هستیم چراکه این فعالیت علاوه بر اشتغالزایی و ارزآوری ، رونق اقتصادی را هم به دنبال دارد.

,

لذا طرح‌های جدی و نابی توسط جوانان انقلابی به مجموعه ما ارائه می‌شود اما برای عملیاتی کردن آن‌ها نیاز به بودجه و کمک مسوولان وجود دارد.

,

برنامه‌های شما برای آینده چیست؟

, برنامه‌های شما برای آینده چیست؟,

در نظر داریم در حوزه‌های فعالیت خود تبدیل به قطب در استان شویم و در دوره‌های آموزشی مهارت محور و اشتغال‌زا باشیم. در حوزه درمان می‌خواهیم جمعیت تحت پوشش خود را افزایش دهیم و در عین حال توسعه عمرانی جهاد دانشگاهی را به منظور افزایش خدمت رسانی به مردم دنبال کنیم.

,

همچنین در حوزه فرهنگی درگاهی برای ورود جوانان و دوری آن‌ها از آسیب های اجتماعی باشیم و بتوانیم با خرد جمعی و هم افزایی، جهاددانشگاهی را به جایگاه والایی که شایسته آن است در سطح استان برسانیم.

,

بهره برداری از ساختمان جهاد چه مدت به طول می‌انجامد؟

, بهره برداری از ساختمان جهاد چه مدت به طول می‌انجامد؟,

مجتمع تحقیقات و فناوری جهاد دانشگاهی قزوین که شامل بخش‌های اداری، درمانی با  ۸۰۰ هزار متر مربع بنا است ، این مجموعه واقع در شهرک مینودر بوده که ساخت آن ۴ سال به طول می‌انجامد.

,

ساخت این مجموعه ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان برآورد هزینه شده‌ است که از طریق بودجه ملی، استانی و درآمد مجموعه تامین می‌شود و به دلیل  اختصاص بخش بزرگی از این مرکز به امور درمانی برای تجهیز بخش درمان از خیرین کمک خواهیم گرفت.

,

برای هفته جهاد دانشگاهی چه برنامه‌هایی دارید؟

, برای هفته جهاد دانشگاهی چه برنامه‌هایی دارید؟,

مراسمی در تهران برگزار می‌شود که در آن حضور داریم و همچنین با امام جمعه و استاندار محترم نیز دیدار خواهیم داشت و برگزاری نشست خبری و افتتاح مرکز درمانی توان بخشی از سایر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه