اخبار داغ

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد:

اعضای بسیج رسانه انسان های خالصی هستند که از نزدیک درد مردم را لمس کرده اند

اعضای بسیج رسانه انسان های خالصی هستند که از نزدیک درد مردم را لمس کرده اند
معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد گفت: اعضای بسیج رسانه انسان های پاک و خالصی هستند که از نزدیک درد مردم را لمس کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ محمد سلطانی فر معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد در جمع مدیران مسئول، خبرنگاران و عکاسان حاضر در جشن روز خبرنگار در محل سازمان بسیج رسانه سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اعضای بسیج رسانه انسان های پاک و خالصی هستند که از نزدیک درد مردم را لمس کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با اشاره به صحبت های رییس جمهوری اسلامی ابراز داشت: اگر در مقابل خواسته های نا به حق آمریکا بیاستیم مطمئن باشید میتوانیم باسربلندی مسیر پیشرفت را طی کنیم.

,

این استاد دانشگاه ادامه داد: ما در زمان جنگ تحمیلی و با وجود تحریم ها توانستیم پیروز شویم حالا هم با درآمدهای چندین برابر زمان جنگ که در صورت اعمال تحریم ها فقط بخش کوچکی از آن حذف میشود، باز هم میتوانیم بیاستیم و پیروز شویم.

,

در حاشیه این دیدار از نرم افزار جامع سواد رسانه ای که به همت بسیج رسانه ساخته شده است رونمایی شد.

,

سلطانی فر پس از این رونمایی در خصوص اعتیاد به اینترنت گفت: اعتیاد به فضای مجازی به سه شکل اندازه گرفته میشود یکی زمان استفاده از اینترنت و فضای مجازی به عنوان سرگرمی، دوم تعداد دفعات استفاده و سوم اگر موبایل را از کسی بگیرند دچار استرس شود، معتاد است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه