اخبار داغ

فرمانده سپاه ریگان خبر داد؛

واقعه تاریخی غدیر خم در ریگان بازسازی می‌شود

واقعه تاریخی غدیر خم در ریگان بازسازی می‌شود
فرمانده سپاه شهرستان ریگان از بازسازی واقعه تاریخی غدیر برای سومین سال در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان،ظهر روزگذشته جلسه هماهنگی اجرای برنامه بازسازی واقعه غدیر در شهرستان ریگان با حضور مسئولین در محل فرمانداری برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

مصطفی دهقانیان در این جلسه اظهار داشت:غدیر ضامن وحدت انقلاب اسلامی بوده و بازسازی این واقعه تاریخی سبب تجلی نقش وحدت و همبستگی میان مردم مسلمان جهان می شود.

,

وی بیان داشت:واقعه غدیر، پایه گذاری قاعده حکومت در جامعه اسلامی است و نشان می دهد اسلام به غیر از ضابطه امامت و ولایت، مدلهای حکومتهای سلطنتی، شخصی، زر و زور، زیاده خواه، متکبر، پیرو شهوات و اشرافی را قبول ندارد.

,

دهقانیان افزود:بازسازی واقعه تاریخی غدیر خم برای سومین سال متوالی با حضور ۱۰۰ هنرمند بسیجی ،عوامل و با صحنه آرایی، دکور سازی و فضاسازی برکه غدیر و نخلستان های اطراف آن روز پنجشنبه ۸ شهریور ماه سال جاری مصادف با عید سعید غدیر خم در بخش گنبکی برگزار خواهد شد.

,

فرمانده سپاه ریگان بر ضرورت همکاری کلیه ادارات و دستگاه های شهرستان به منظور برگزاری باشکوه بازسازی واقعه غدیر در شهرستان تاکید کرد و بیان داشت: همه نهاد ها با تمام توان به منظور هر چه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم تلاش کنند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه