اخبار داغ

امام جمعه بم مطرح کرد؛

چرا قوه قضائیه اقدامی بالاتر از اقدام عاجل انجام نمی دهد؟/برخی از کارگزاران نظام بی کفایتی خود را پای تحریم ها می گذارند

چرا قوه قضائیه اقدامی بالاتر از اقدام عاجل انجام نمی دهد؟/برخی از کارگزاران نظام بی کفایتی خود را پای تحریم ها می گذارند
حجت الاسلام و المسلمین دانشی گفت:از قوه قضائیه در بروکراسی اداری و قضایی با سران فاسدی که مطرح شده اند؛ آن انتظار و قاطعیتی که مردم می خواهند را کمتر دیده ایم؛ قوه قضائیه چرا اقدامی بالاتر از عاجل را در برخورد با مفسدان اقتصادی انجام نمی دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین قاسم دانشی امام جمعه شهرستان بم در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: متأسفانه یکی از مصادیق روشن جمله « آنچه جوان در آینه بیند پیر در خشت خام بیند» در این ایام در خصوص دولتمردان ما است که علی رغم هشدارهای رهبری که طی سال های گذشته داده اند، اما توجه به آن نکرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد:مقام معظم رهبری بیش از بیست سال  در خصوص عدم اتکاء اقتصاد کشور به  نفت  هشدار دادند و این در حالی است که متأسفانه کشور ما اقتصادش متکی به نفت است و رهبر فرزانه انقلاب نیز فرموده اند که ما باید به جایی برسیم که با اراده خودمان بتوانیم اقدامی انجام دهیم تا به کشور آسیبی نرسد.

,

این مقام مسئول ضمن ابراز تأسف از اینکه دولت های مختلف در سال های گذشته با وجود تأکیدات رهبری اقداماتی در این خصوص انجلام نداده اند، عنوان کرد: شعار و حرف بسیار در این زمینه زده شده است؛ اما در عمل اقدام شایسته ای انجام نشده و چنانچه در این رابطه کار شایسته ای انجام و به اقتصاد مقاومتی توجه می شد؛ کشور ما با مشکلات امروزه مواجه نبود.

,

امام جمعه شهرستان بم با اشاره به بیاینه علما و مراجع طی روزهای اخیر در خصوص وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور ابراز کرد: صدور بیانیه ها در جای خود شایسته است و دولت باید در این عرصه به این موضوعات توجه لازم را مد نظر قرار می داد که این امر اجرایی نشد.

,

حجت الاسلام و المسلمین دانشی تأکید کرد: متمرکز شدن مذاکره و دیپلماسی خنده  نتیجه نداد؛همان گونه که حضرت آقا هشدار داده بودند به تولید داخل و حمایت از کالای داخل باید توجه شود.

,

وی افزود: مبارزه با فساد بدون هیچ ملاحظه ای باید در نظر گرفته شود و قوه قضائیه باید در این راستا پاسخگو باشد که چه اقدام مثبت و قابل ذکری را انجام داده است.

,

امام جمعه شهرستان بم  تصریح کرد: از قوه قضائیه در بروکراسی اداری و قضایی با سران فاسدی که مطرح شده اند؛ آن انتظار و قاطعیتی که مردم می خواهند را کمتر دیده ایم؛ قوه قضائیه چرا اقدامی بالاتر از عاجل را در برخورد با مفسدان اقتصادی انجام نمی دهد.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرموده اند با کالای قاچاق را در مقابل چشمان مردم از بین ببرید، گفت: قوه قضائیه و دولتمردان بگویند چند مورد از این کالاها را از بین برده اند.

,

وی عنوان کرد: قابل تاسف است که برخی از کارگزان نظام بی کفایتی خود را پای تحریم ها می گذارند؛ البته که دشمنی آمریکا در این زمینه بی تأثیر نبوده است؛ اما مشکلاتی مانند ارز مسائل داخلی است که باید در این زمینه برخورد شود.

,

حجت الاسلام و المسلمین دانشی با بیان اینکه هم اکنون زمان وحدت و همدلی است، اظهار کرد: دولتمردان علاوه بر اینکه مقابل دوربین ها در کنار یکدیگر می آیند در عمل هم نشان دهند؛ سران سه قوه و تمامی کارگزاران دست به دست یکدیگر دهند و مشکلات مردم را حل کنند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه