اخبار داغ

دادستان رفسنجان مطرح کرد؛

کودکان کار قربانی جرائم در جامعه

کودکان کار قربانی جرائم در جامعه
دادستان رفسنجان گفت: وجود کودکان کار بستری است که مردم شاهد وقوع جرائم بیشتر در جامعه باشند و متاسفانه بیشتر این کودکان قربانی جرائمی هستند که اتفاق می افتد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان ؛ حسین رییسی نژاد در جلسه کارگروه ساماندهی کودکان خیابانی در رفسنجان اظهار داشت :دستگاه قضایی در خصوص کودکان خیابانی هر جا که نیاز است ورود پیدا خواهد کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,


وی بیان داشت: برای ساماندهی کودکان باید یک برنامه مدون با رعایت تمام مسائل ارائه شود و برای اجرائی شدن آن قدم بگذاریم هرکس با هر وظیفه ای که دارد کاری در این خصوص انجام دهد تا شاهد وجود کودکان خیابانی در سطح شهر نباشیم .

,
,


دادستان رفسنجان تصریح کرد :وجود این کودکان خودش بستری است که مردم شاهد وقوع جرائم بیشتر در جامعه باشند و متاسفانه بیشتر این کودکان قربانی جرائمی هستند که اتفاق می افتد .

,
,


وی افزود :اداره بهزیستی و شهرداری برنامه ریزی کنند تا نحوه اجرایی شدن ان عملی شود ودریک فرجه زمانی نتیجه کار مشخص شود و در جلسات عنوان شود .

,
,


رئیسی ضمن تشکر از موسسه های خیریه در شهرستان و ورود آنان به این قضیه خاطرنشان کرد :موسسه خیریه ها باری از دوش جامعه بر می دارند امیدواریم با برنامه ریزی در شهر رفسنجان شاهد این باشیم که کودک کاری در خیابان دیده نشود .
وی اضافه کرد:وضعیت شهرستان طوری است باید همه همکاری کنیم و نتیجه چنین اوضاعی بیشتر متوجه مسئولین خواهد بود چراکه کار ان طور که شایسته بود انجام نشده است .

,
,
,


دادستان رفسنجان گفت :با توجه به مسائل اقتصادی که الان وجود دارد وجود بچه های کار در شهرستان زیاد شده است تا ازاین طریق درامدی برای خانواده داشته باشند لذا مهمتر از برنامه ریزی در این خصوص پیگیری کار مهم است.

,
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه