اخبار داغ

مهرانه قلب سفید حامی کودکان کار در رفسنجان

مهرانه قلب سفید حامی کودکان کار در رفسنجان
نماینده موسسه خیریه مهرانه قلب سفید در رفسنجان گفت: اولین شعبه موسسه مهرانه قلب سفید نزدیک به دو ماه است که کار خود را در شهر رفسنجان آغاز نموده و تاکنون ۲۰ کودک کار تحت پوشش این موسسه قرار گرفته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ، ترابی نماینده موسسه خیریه مهرانه قلب سفید در جلسه کارگروه ساماندهی کودکان کار و خیابانی در رفسنجان که روز گذشته با حضور اعضا در دفتر معاون فرماندار برگزار شد اظهار داشت : اولین شعبه موسسه مهرانه قلب سفید نزدیک به دو ماه است که کار خود را در شهر رفسنجان آغاز نموده و حامی کودکان کار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی افزود: در این مدت ۲۰ کودک تحت حمایت موسسه قرار گرفتند و برای انان برنامه های متنوع آموزشی و فرهنگی برگزار می شود.

,

ترابی با بیان اینکه سلامت بالینی و اجتماعی بچه هایی که وارد موسسه مهرانه قلب سفید بررسی می شود تصریح کرد: هدف ما این است که بچه های کار را توانمند کنیم بیشتر بچه های تحت پوشش ما از اتباع بیگانه هستند و قرار نیست بچه ها از کارشان جدا شوند قرار شده انها آموزشهای فرهنگی را ببینند و به عنوان مولد وارد جامعه شوند.

,

نماینده موسسه مهرانه قلب سفید بیان داشت :طرحی دیگری به عنوان “طرح خیابان و غذا” با هماهنگی شهرداری و شورای شهر در دستور کار داریم که در نزدیکی پارک سیمرغ یک سری غرفه ها در انجا طراحی میشود و خیریه های مختلف توسط خانواده های بی سرپرست و زنان سرپرست خانوار،غرفه ها را هدایت می کنند و تمام عواید ان در اختیار خود خانواده های قرار می گیرد .

,


وی افزود :این موسسه برای ناشنوایان عروسکهایی ساخته اند که عروسک ها را به فروش می رسانند و اگر این طرح “خیابان غذا” تصویب شود بچه ها محصولات دست کار خود را در معرض فروش می گذارند.

,
,


ترابی عنوان داشت :این طرح هم برای کل شهر درامد زایی خواهد داشت و هم برای خود بچه ها مفید است در این موسسه بسیاری از آسیب های احتمالی برای این بچه ها کم خواهد شد.

,
,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه