اخبار داغ

مدیرمسئول هفته نامه صبح صادق:

اجماع جهانی برای تحریم علیه کشور وجود ندارد/ قوه قضائیه در محاکمه مفسدان سرعت عمل به خرج دهد

اجماع جهانی برای تحریم علیه کشور وجود ندارد/ قوه قضائیه در محاکمه مفسدان سرعت عمل به خرج دهد
مدیرمسئول هفته نامه صبح صادق گفت: برای رفع بی اعتمادی مردم لازم است قوه قضاییه سرعت عمل در محاکمه داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ دکتر علی قاسمی شب گذشته(سه‌شنبه) در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن اجتماعات فرهنگسرای بانو قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: خبرنگار باید دارای داده‌های آماری و مطالب ذهنی زیادی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
 
,
وی افزود: خبرنگار، گزارشگر و عکاس باید در سوژه‌یابی و به موقع عمل کردن و در رعایت شاخصه‌های علمی و اصولی کار خبرنگاری، دقیق باشد.
,
 
,
جانشین سیاسی سپاه و مدیر مسئول هفته نامه صبح صادق با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن تصریح کرد: دشمن با سرمایه گذاری و بسیج همه امکانات به دنبال اجرای این جنگ پرشدت اقتصادی از جمله تحریم‌های ۹۰ روزه است که از امروز عملا شروع شد.
,
 
,
 
,
وی افزود: محدودیت دلار، فلزات گرانبها طلا، نقره، گرافیت و فرآیند نرم‌افزارهای تولید خودرویی جزو تحریم‌های اولیه و ۹۰ روزه‌ای است که از امروز عملی می‌شود.
,
 
,
این مسئول بیان کرد: آمریکا در این مرحله زیرساخت‌های جنگ پرشدت اقتصادی را تشدید کرده است؛ چراکه پیش از این معاونتی در وزارت خزانه داری آمریکا بود که در مجموع ۷ نفر در این معاونت مبارزه با تروریسم پولی- مالی مشغول به کار بودند؛ اما اکنون به معاونت رسمی با ۷۰۰ پرسنل رسمی تبدیل شده است که فقط در هفته گذشته ۳۵۴ نفر از آنها مشغول فعالیت برای قانع کردن کشورهای منطقه بودند تا با ایران مبادله پولی و مالی نداشته باشند.
,
 
,
وی با بیان اینکه استراتژی ترامپ جنگ پرشدت خردکننده مادون نظامی است؛ گفت: بسیاری نگران وضعیت کنونی کشور هستند، اما به عقیده من اکنون وضع بهتر از سال ۹۲ است چراکه زیرساخت‌ آماده‌تر و مدیریت تحریم کشور بهتر شده؛ ضمن اینکه اجماع جهانی برای تحریم علیه کشور وجود ندارد.
,
 
,
جانشین سیاسی سپاه و مدیر مسئول هفته نامه صبح صادق گفت: امروز واگرایی بین ترامپ و جهان وجود دارد و جنگ تجاری است و بسیاری سخنان ترامپ را قبول ندارند؛ در شرایط کنونی باید در داخل با انسجام، وحدت و تک صدایی کشور را مدیریت کنیم تا از این مرحله گذر کنیم.
,
 
,
 
,
وی تصریح کرد: دولت بیشتر متمرکز در اروپا شده اما در مرز زمینی نیز ترکیه ظرفیت خوبی است؛ چراکه در تحریم‌های ۱۸۰ روزه اگر بیمه کشتیرانی تحریم شود و چون بیشتر مبادلات کشور از دریا است به ناچار باید تعامل و همکاری ما با ترکیه افزایش یابد و با هم رفیق راهبردی باشیم.
,
 
,
قاسمی عنوان کرد: اگر ۵۱ میلیارد دلار پول برای فرآیند یکسال، داخل کشور شود به راحتی می‌توانیم از این مرحله عبور کنیم، تحلیل آمریکاییها این است که اگر این تحریم‌های خردکننده تا ۲۲ بهمن و تا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و تا ۷ ماه آینده به نتیجه نرسد و ایران دوام بیاورد دیگر این تحریم‌ها برای همیشه شکسته و خنثی می‌شود.
,
 
,
وی تصریح کرد: ظرفیت‌های داخلی کشور مناسب است اما فقط نقطه ضعفی که امروزه نسبت به دوره‌های قبلی داریم بحث بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسئولین و عملکرد آنها و بخشی هم به حاکمیت بیشتر از قبل است که باید بازسازی شود که همه از جمله خبرنگاران در بخش اعتمادسازی و امیدآفرینی نقش دارند. 
,
 
,
این مسئول اضافه کرد: همه در زمینه اعتمادسازی و امیدآفرینی وظایفی بر عهده دارند که باید عملیاتی کنند، یک قسمت مربوط به دولت است که باید نظارت‌های خود را افزایش دهد ضمن اینکه بخشی از بی اعتمادی به وجود آمده به دلیل ترمیم کابینه است.
,
 
,
قاسمی ادامه داد: برای رفع بی اعتمادی مردم لازم است قوه قضاییه سرعت عمل در محاکمه داشته باشد.
,
 
,
وی در پایان گفت: زیرساخت‌ها آماده‌تر است و انشاالله می‌توانیم از این مرحله عبور کنیم؛ چراکه خوابی که دشمنان برای ما دیده‌اند و ایده و استراتژی که دارند با عملکرد درست و به هنگام ما خنثی خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه