اخبار داغ

فرمانده سپاه رودبار جنوب:

خبرنگاران طلایه‌ داران جبهه بیداری جامعه هستند/ رسانه یکی از ابزارهای تسلط بر دنیا است

خبرنگاران طلایه‌ داران جبهه بیداری جامعه هستند/ رسانه یکی از ابزارهای تسلط بر دنیا است
فرمانده سپاه رودبارجنوب گفت: خبرنگاران فرماندهان جنگ نرم و از طلایه‌ داران جبهه بیداری جامعه هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، به مناسبت روز خبرنگار نشست صمیمی فرمانده سپاه شهرستان رودبارجنوب با خبرنگاران و فعالان مجازی این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

حسن جرجندی فرمانده سپاه شهرستان رودبارجنوب در این دیدارضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهار داشت: خبرنگاران فرماندهان جنگ نرم و از طلایه‌ داران جبهه بیداری جامعه هستند.

,

وی با بیان اینکه شهرستان رودبارجنوب در بحث فضای مجازی پیشرفت های خیلی خوبی را داشته است گفت: خبرنگاران این شهرستان در راستای اهداف انقلاب اسلامی با کمترین امکانات به صورت انقلابی و جهادی برای رفع مشکلات این شهرستان تلاش می کنند.

,

, ,

فرمانده سپاه شهرستان رودبارجنوب با بیان اینکه غرب با ابزرار رسانه به دنبال غالب کردن فرهنگ خود به دیگر کشورهاست،خاطرنشان کرد: رسانه یکی از ابزارهای تسلط بر دنیا است.

,

وی بیان داشت: در شهرستان رودبارجنوب طول ۴۰سال انقلاب اسلامی خدمات گسترده ای صورت گرفته است اما تا افق اصلی فاصله داریم جا دارد که رسانه ها این خدمات را نیز انعکاس دهند.

,

, ,

جرجندی با اشاره به اینکه جنگ رسانه ای دشمن در کشور ما دنبال می شود، افزود: نسل جدید شناختی از انقلاب ندارند که عملیات روانی دشمن هم بر روی همین جوانان است و با توجه به شناختی که ندارند بعضأمشاهده می شود که به دنبال علم کردن رژیم منحوس پهلوی هستند و به مدافعان حرم توهین می کنند.

,

فرمانده سپاه شهرستان رودبارجنوب گفت: مطالبه گری نیاز اصلی جامعه است چرا که در بهره وری کافی در بخش کشاورزی نیست و رسانه باید این تلنگر را به مسئولین بالا دستی بزند و در بحث اقتصادی تلاش بیشتری شود.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه