اخبار داغ

کمالی‌پور: وزیر کار از رونق اقتصادی حمایت نکرد

کمالی‌پور: وزیر کار از رونق اقتصادی حمایت نکرد
نماینده مردم جیرفت با بیان اینکه ربیعی به خوبی اقتصاد کشور را می‌فهمد، گفت: متأسفانه وی از رونق اقتصادی حمایت نکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 17 مرداد ) قوه مقننه و در موافقت با استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: وزارت عریض و طویل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نتوانسته خواسته‌های به حق زیرمجموعه‌ خود را که رضایتمندی بخش عظیمی است را رفع و دغدغه‌ها را از میان ببرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه در دو هفته گذشته هیئت دولت به جنوب کرمان سفر کرد و فریاد استغاثه مردم را شنید، ادامه داد: کما اینکه این شرایط در بسیاری از شهرها و استان‌های کشور وجود دارد.

,

نماینده مردم جیرفت در مجلس با تاکید براینکه مطالبات امروز مردم  اشتغالزایی است، افزود: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید در این موضوع نقش مهمی را ایفا کند اما  متأسفانه امروز فریاد استغاثه فارغ‌التحصیلان بیکار و کارگران شنیده می‌شود و همه ما را شرمنده کرده است. امروز ما نمایندگان گریه‌های مردم را می‌بینیم، تحصیلکرده‌هایی که حاضرند مستخدم شوند اما در این مشاغل هم برای آنها جایی دیده نشده است. بخش اعظمی از اجتماع‌کننده‌ها مقابل مجلس و سازمان برنامه و بودجه را همین افراد و بازنشسته‌ها شامل می‌شوند.

,

کمالی‌پور حجم نقدینگی  را یکی از  مشکلات امروز کشور دانست و ادامه داد: برخی شرکت‌ها در قالب شستا در اختیار این وزارتخانه است، همچنین بخش مهمی از پتروشیمی‌ها در اختیار شما قرار گرفته و بر اساس اخبار واصله نتوانستید شفاف سازی لازم را ایجاد و مانع رانت و فسادهای موجود در این مجموعه‌ها شوید.

,

وی با بیان اینکه اگرچه آقای ربیعی به خوبی اقتصاد کشور را می‌فهمد اما متأسفانه از رونق اقتصادی حمایت نکرد، گفت: وزیر کار برای رفع دغدغه جوانان در چند سال اخیر کاری انجام نداده است.

,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه