اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

رویای دست نیافتنی ترامپ؛تسلیم شدن ایران و مذاکره با آنها است/تجارب ۴۰ ساله ایران مهارت برخورد با جنگ روانی آمریکا را دارد

رویای دست نیافتنی ترامپ؛تسلیم شدن ایران و مذاکره با آنها است/تجارب ۴۰ ساله ایران مهارت برخورد با جنگ روانی آمریکا را دارد
کارشناس مسائل سیاسی گفت : تسلیم شدن ایران و آماده مذاکره بودن با آمریکا یکی از رویاهای دست نیافتنی آقای ترامپ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جعفر قنادباشی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان با بیان این که آمریکایی ها در برخورد با ایران دچار یک سردرگمی و گیجی شده اند ؛ اظهار داشت : آمریکایی ها دانسته اند که تحریم های اعمالی آن ها بنا نیست که به سرعت نتایج دلخواه آن ها را در ایران داشته باشد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی گفت : آمریکایی ها علاقمند بودن این تحریم ها شرایطی را در ایران به وجود آورد و ایران به سرعت آمادگی خود را برای مذاکره اعلام نماید و هنوز منتظر چنین اتفاقی هستند .

,

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این که نشانه ها و علامت هایی از ایران به جهان مخابره می شود ، خاطر نشان کرد : مردم ایران آماده مقاومت هستند و همسویی با سیاست های آمریکا را ننگ می دانند و از سوی دیگر نظام سیاسی ایران کوشش می کند تا در برابر همه فشارها مقاومت کند و این بار بدون جهت با آمریکایی ها اعتماد نکند و این مسئله سبب سردرگمی آمریکایی ها شده است .

,

قنادباشی عنوان داشت : آمریکایی ها در شرایط کنونی می خواهند دست به کاری بزنند تا بتوانند موفقیتی را در برابر ایران کسب کنند و این که وزیر خارجه آمریکا و ترامپ هر کدام صحبتی می کنند به دلیل همین سردرگمی و گیجی است که نمی دانند چه کاری را باید بهتر انجام دهند .

,

وی یکی از رویاهای دست نیافتنی آقای ترامپ را تسلیم شدن ایران و آماده مذاکره بودن دانست و ادامه داد : پمپئو وزیر خارجه آمریکا نیز از مهره های نزدیک صهیونیست هاست که تحت تاثیر آن ها مطالبی را که بیان می کند که خواست صهیونیست هاست .

,

کارشناس مسائل سیاسی تشریح کرد : کوشش دیگر آمریکایی ها ایجاد یک جنگ روانی است زیرا می خواهند از این طریق مقاومت ایرانیان را بشکنند ولی با توجه به تجارب ۴۰ ساله ایران این نمی تواند اثرگذار باشد زیرا این تجارب ۴۰ ساله در برخورد با انواع سیاست های آمریکایی و موضع گیری ها سبب شده که ما مهارت برخورد با این جنگ روانی را داشته باشیم و جنگ روانی آن ها بر علیه ما کمترین اثر را در ایران داشته باشد.

,

قنادباشی بیان کرد : باز هم باید منتظر مواضع متناقض ، متضاد و متفاوت رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا باشیم تا باز این چنین خطاهایی را مرتکب شوند و این نشانه شکستی است که آن ها مرتکب شده اند.

,

وی در ادامه گفت :  یکی از نشانه ها در جهان این است که آمریکایی ها خواستار این بودند که همه کشورهای جهان در اعمال تحریم ها علیه ایران با آن ها همکاری کنند ولی کشورهایی همچون چین ، روسیه ، ترکیه ، عراق و برخی از کشورهای اروپایی به صراحت بیان کرده اند که در اعمال تحریم ها با آمریکا همکاری نخواهند کرد و این اولین مرحله شکست آقای ترامپ است.

,

کارشناس مسائل سیاسی در پایان افزود : اکنون ما به سمتی می رویم که آمریکایی ها بسیار زودتر از آن چیزی که پیش بینی می شود شکست خود را در اعمال فشار بر ایران بسیار متحمل شوند .

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه