اخبار داغ

ربیعی: با هر شرایطی در خدمت مجلس هستم

ربیعی: با هر شرایطی در خدمت مجلس هستم
وزیر کار با بیان اینکه امروز دو بار (هم در جلسه غیرعلنی و هم در جلسه علنی) استیضاح شدم، گفت: به آقای لاریجانی عرض کردم که در هر شرایطی در خدمت مجلس هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز در صحن علنی مجلس ضمن احترام به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: من استیضاح را حق شما نمایندگان می‌دانم و این روز را همزمان با روز خبرنگار برای خودم پیوندی مبارک می‌دانم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی‌ ادامه داد: هفده مرداد ۱۳۷۷ را از یاد نمی‌برم. روزی که صارمی توسط تروریسم کور در افغانستان شهید شد. این ترور رابطه بین تروریسم کور، طالبانیسم و آزادی را نشان داد و یاد شهید صارمی را گرامی می‌دارم و به یاد می‌آورم کشور در آن روزها چقدر دچار مشکلات روحی شده بود و این بخشی از خاطرات من در روز خبرنگار است.

,

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: من برای سومین بار کمتر از یک سال دارم به مجلس می‌آیم و خدا را شاهد هستم که به لطف و عنایت خودش دو بار رأی اعتماد مجلس گرفتم. اگر رویکرد استیضاح‌کنندگان محترم تحقق پاسخگویی باشد من اینجا حاضر شدم. چرا می‌فرمایید استیضاح را بهم ریختید، من که در وقت مقرر نشستم.

,

ربیعی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: من حتی در زمان خروج از صحن به آقای لاریجانی عرض کردم در هر شرایطی در خدمت مجلس هستم. این اعتقاد من بوده و بنا بر این اعتقاد، امروز در خدمت شما هستم. هر وقت کمیسیون مرا احضار کرد در آنجا حاضر شدم، هر وقت هم خودم کار داشتم به کمیسیون‌ها آمدم و منظم‌ترین فرد در حضور در کمیسیون‌ها بوده‌ام. شاهدی بگیرید از کمیسیونی که مرا دعوت کرده و من شخصاً در آنجا حاضر نشده‌ام.

,

وی اضافه کرد: برای شما و آرایتان احترام قائلم. امروز دو بار استیضاح شدم، هم در جلسه غیرعلنی و هم در جلسه علنی. مواردی در آنجا مطرح شد. به من گفتند شام معاویه و یزید بودم. به من گفتند دروغگو، گریه می‌کند. اگر بخندم می‌گویند رفت به فقر خندید و اگر گریه و بغض کنم که ذاتی و ارثی من است، می‌گویند گریه کرد. به من امروز فتنه گفتند، همه چیز گفتند. اینها در موارد استیضاح نبود آقای رئیس.

,

 

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه