اخبار داغ

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

نقش تاثیرگذار اصحاب رسانه در تثبیت رشادت‌های رزمندگان/ امروز وظیفه مقابله با عملیات روانی دشمن بر عهده رسانه است

نقش تاثیرگذار اصحاب رسانه در تثبیت رشادت‌های رزمندگان/ امروز وظیفه مقابله با عملیات روانی دشمن بر عهده رسانه است
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به نقش تاثیرگذار و ماندگار اصحاب رسانه در تثبیت رشادت‌های رزمندگان، گفت: امروز وظیفه مقابله با هجمه عملیات روانی دشمن بر عهده رسانه‌‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری صبح امروز در نشست گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: خبرنگاران در جامعه ما جایگاه شایسته‌ای را به خود اختصاص داده اند که این امر نشان دهنده جایگاه ویژه خبر و خبرنگاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: خاصیت خبر این است که باعث بهبود شرایط شده و موجبات تقویت جامعه را فراهم سازد.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، سرعت در تصمیم‌گیری و حق‌گویی را لازمه انجام درست ماموریت‌های خبرنگاران دانست و گفت: حق گویی، حق محوری و حق طلبی ویژگی خبرنگار است و باید در این مسیر با تمام توان قدم بردارید.

,

وی، ابراز داشت: نقش خبرنگار و اصحاب رسانه در دوران دفاع مقدس به خوبی نمایان است و همه مسئولین و رزمندگان به نقش تاثیرگذار اصحاب رسانه در ثتبیت رشادت‌ها معتقد هستند.

,

سردار شهسواری، با اشاره به تلاش دشمن در حوزه متزلزل کردن ایمان مردم، خاطرنشان کرد: اینکه امروز دشمن به عملیات روانی روی آورده امری است که توسط خبرنگاران به‌عنوان افسران جنگ نرم شناسایی شده و باید در برابر این گونه تهدیدات روش درست از سوی این فعالان اتخاذ شود.

,

وی، با تاکید بر لزوم نگاه خوشبینانه توسط اصحاب رسانه به رفتار مسئولین، بیان داشت: باید حقایق را آن‌گونه که هست برای مردم بیان کنیم و روحیه امید و شادمانی را در میان مردم و عموم اقشار جامعه ایجاد کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه