اخبار داغ

امام جمعه موقت تهران:

برون رفت از مشکلات نیازمند وفاق و وحدت ملی است/ مشکلات کشور باید ریشه‌ای حل شود

برون رفت از مشکلات نیازمند وفاق و وحدت ملی است/ مشکلات کشور باید ریشه‌ای حل شود
امام جمعه موقت تهران در قزوین گفت: وحدت نخبگان علمی و سیاسی و مدیران دلسوز و کارآزموده و با تجربه؛ راه را برای پیمودن قله‌ها هموار می‌سازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حجت الاسلام محمد ابوترابی ظهر امروز(چهارشنبه) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد؛ اظهار کرد: رسانه ملی از نگاه رهبر معظم انقلاب، نماد ارزش‌های متعالی اسلام و انقلاب و یک مرکز علمی و دانشگاهی برای رشد ارزش‌ها در جامعه اسلامی و دنیای اسلام است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: به هر میزانی که در انجام مسئولیت‌ها قدم برداشته شود با این حقیقت آشنا می‌شویم که با مرزهای مورد نظر فاصله زیادی داشته و هر اندازه که قدم‌ها بلندتر برداشته شود؛ این فاصله بیشتر دیده می‌شود. 

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: باید با عزم و اراده استوار برای آینده بهتر کشور به ویژه در این دوران حساس و خطیر قدم برداشت و به عقیده من رسانه ملی باید از همه ظرفیت‌های خود برای ارتقای پشتوانه علمی و کارشناسی استفاده کند. 

وی اضافه کرد: واقع این است که باید قدم‌ها را عالمانه برداشت و از سوی دیگر علم نیز مرز نمی‌شناسند؛ چنانچه علما، فقها و شخصیت‌های علمی کشور ما با اذعان به اینکه بهره‌ای از علم ندارند برای فتح قله‌های بلند تلاش کردند. 

ابوترابی عنوان کرد: برای برون رفت از مشکلات نیازمند وفاق و وحدت ملی هستیم و باید همه دلسوزان کشور کنار هم حرکت کنند؛ چراکه بدون تحقق این آرمان دستیابی به اهداف میسر نیست. 

رسانه ملی می‌تواند نقش مهمی در خلق وحدت دارد

,
,
,
,
,
,
,
,
,
, رسانه ملی می‌تواند نقش مهمی در خلق وحدت دارد,


وی تاکید کرد: وحدت نخبگان علمی و سیاسی و مدیران دلسوز و کارآزموده و با تجربه؛ راه را برای پیمودن قله‌ها هموار می‌سازد. 

این مسئول تصریح کرد: رسانه ملی می‌تواند نقش مهمی در خلق وحدت و استحکامِ انسجام و وحدت ملی داشته باشد.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: به برکت جایگاه رهبر معظم و عالیقدر انقلاب اسلامی و هوش و بصیرت ملت ایران، ما اکنون در سطح ارزشمند و والایی از وحدت و انسجام قرار داریم؛ اما باید به افق‌های بالاتر بیندیشیم. 

وی تصریح کرد: باید ریشه‌های مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را عالمانه تحلیل کنید؛ چراکه گاهی مشکلات به صورت تخصصی و عالمانه و با نگاه به عوامل کلیدی خلق معضل تبیین و تحلیل نمی‌شود. 

ابوترابی اضافه کرد: رسانه ملی باید این ریشه‌ها را درست تبیین کند که ریشه اساسی افزایش هزینه‌های اداره کشور و ناکارآمدی و ضعف سیستم اداری و مدیریتی و ریشه اصلی مشکلات نظام بانکی و قضایی کجاست؛ این ریشه‌ها باید شناخته شود. 

این مسئول اضافه کرد: اگر مردم به خوبی این واقعیت را بدانند همکاری می‌کنند؛ در آن صورت با تصمیمات نادرست مدیران که در کوتاه مدت مشکلات را رفع اما در بلند مدت و میان مدت ده‌ها مشکل دیگر خلق می‌کند، برخورد می‌کنند. 

وی در پایان گفت: اینها مسائلی است که همه صاحب نظران روی آن اجماع دارند و اگر این مسائل باز شود جلوی تصمیمات نادرست را می‌گیرد. 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه