اخبار داغ

نامه دولت به مجلس درباره حمایت از ربیعی

نامه دولت به مجلس درباره حمایت از ربیعی
رئیس مجلس گفت: معاون پارلمانی رئیس جمهور در نامه‌ای نسبت به اظهار نظر یکی از نمایندگان مبنی بر عدم حمایت از وزیر کار واکنش نشان داد و حمایت خود را از علی ربیعی بیان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر علی لاریجانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 17 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: آقای حسینعلی امیری معاون رئیس جمهور در نامه‌ای نسبت به اظهارات یکی از نمایندگان در جلسه امروز واکنش نشان داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این نامه آمده است که "مطلبی که به من انتساب داده‌اند که دولت و معاون پارلمانی رئیس جمهور از آقای ربیعی حمایت نمی‌کند، درست نیست و من به عنوان وظیفه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  حمایت می‌کنم و آن حرف را نادرست می‌دانم".

,

براساس این گزارش حسین مقصودی نماینده سبزوار در مجلس در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 17 مرداد) مجلس شورای اسلامی  در جریان بررسی طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در موافقت با این استیضاح، گفت: در صحبتی که با آقای امیری معاون رئیس جمهور داشتم گفتم در مورد کرباسیان و ربیعی چیکار کنیم، وی در پاسخ گفت کرباسیان را نگه دارید و در مورد ربیعی خودتان تصمیم بگیرید تلویحا گفتند هزینه اش برعهده مجلس باشد.

,
منبع: خانه ملت
, منبع: خانه ملت]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه