اخبار داغ

واکنش دبیر ستاد احیای کردستان به ریخت و پاشهای سفر آخوندی به کردستان!

واکنش دبیر ستاد احیای کردستان به ریخت و پاشهای سفر آخوندی به کردستان!
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: وقتی برخی مردم کردستان از طریق آشغال جمع کردن از سطل زباله‌ها روز را به شب می‌رسانند آنوقت چرا باید 126 میلیون تومان برای اجاره هلی‌کوپتر آقای وزیر هزینه شود؟! حقیقتاً کسانی که تمام تلاش خود را معطوف موسیقی و رقص کرده‌اند مخالف توسعه استان هستند و به مردم گرای غلط می‌دهند تا کم‌کاری‌های خود را بپوشانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، محمود الله‌ مرادی در نشست خبری با اصحاب رسانه‌های استان کردستان به مناسبت روز خبرنگار، عنوان کرد: اگر رسانه بدون هرگونه حُب و بغض قلم بزند و اطلاع‌رسانی کند در حقیقت یک امر به معروف است که می‌تواند ریشه بسیاری از منکرات را بخشکاند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی ادامه داد: متأسفانه در جامعه امروزی نقد از رسالت خود خارج شده و یکی به خاطر منافع خود ریشه دیگری را با تبر می‌زند و دیگری هم وقتی مورد نقد قرار می‌گیرد طوفانی می‌شود و عالم و آدم را به هم می‌ریزد.

,

 

,

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان، خاطرنشان کرد: اغلب مسؤولین یادشان رفته که در قبال مردم مسؤول بوده و نوکر آنها هستند و فراموش کرده‌اند که این مسؤولیت را به برکت خون شهدا و پشتیبانی مردم به دست آورده‌اند.

,

 

,

الله مرادی گفت: بنده وابسته به هیچ حزب و جناحی نیستم و در صحبت هایم نیز هیچ غرض و مرضی ندارم و بنابه وظیفه‌ای که دارم سخن خواهم گفت، حال چه عده ای خوششان بیاد و چه از آن دلگیر شوند.

,

 

,

وی با بیان اینکه فرهنگ کردستان تنها رقص و موسیقی نیست، ادامه داد: وقتی مقام معظم رهبری از کردستان به عنوان استان فرهنگی نام می‌برد منظورشان مشاهیر بزرگ و تاریخ غنی کردستان است!

,

 

,

الله مرادی با بیان اینکه هیچ کس مخالف شادی بحق مردم نیست و ما حاضریم بهترین زمینه‌ها فراهم شود تا مردم شاد باشند، گفت: ما معتقدیم زمانی مردم شاد خواهند بود که توسعه فراهم شود.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه هیچگاه سخن غیرمنطقی بر زبان نیاورده‌ام و اگر مسؤولی مخالف این مسئله است سند و مدرک ارائه کند، خاطرنشان کرد: واقعاً تلاش های آقای استاندار برای ایجاد اشتغال در استان برای ما محرز است اما در مقابل هم برای ما روشن است که عده‌ای دوروبری ایشان می‌خواهند مانع این مهم شوند و به او گرای غلط می‌دهند.

,

 

,

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به سفر وزیر راه به استان، ادامه داد: وقتی می گوییم جاده های کردستان قتلگاه است چرا باید وزیر راه از طریق زمینی به کردستان آورده نمی‌شود تا مشقت جاده های این استان را به جان بخرد و درد مردم را درک کند.

,

 

,

وی ادامه داد: وقتی برخی مردم کردستان از طریق آشغال جمع کردن از سطل زباله ها روز را به شب می‌رسانند آنوقت چرا باید 126 میلیون تومان برای اجاره هلی‌کوپتر آقای وزیر هزینه شود؟! حقیقتاً کسانی که تمام تلاش خود را معطوف موسیقی و رقص کرده اند مخالف توسعه استان هستند و به مردم گرای غلط می‌دهند تا کم‌کاری‌های خود را بپوشانند.

,

 

,

وی افزود: در واقع واکنش برخی مسؤولین به سفر وزیر راه به استان از روی چاپلوسی بود و الی چه لزومی داشت که این همه ریخت و پاش صورت گیرد! باید بگویند که این پولها از کجا آمده و مگر مربوط به بیت‌المال نبوده است؟

,

 

,

الله مرادی به شو فرهنگی برخی مدیران استان در برج میلا تهران هم اشاره کرد و گفت: کاش مدیران استان به جای اینکه میلیون ها تومان برای یک شو فرهنگی هزینه کردند به مردم رنج‌دیده استان رسیدگی می کردند!

,

 

,

وی افزود: آن جناب مدیرکلی که ادعا می کند به فکر فرهنگ و تمدن کردستان است، بهتر است هزینه های بیخودی را خرج مرمت و بازسازی و توسعه آثار باستانی و اماکن تاریخی استان کند!

,

 

,

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: ای کاش آقای استاندار به همان اندازه که به مسائل حاشیه‌دار ادارات توجه می‌کنند چند درصد آن را نیز متوجه مسائل ارزشی ادارات می‌شدند.

,

 

,

الله مرادی ادامه داد: چه کسی گفته که رقص و موسیقی نماد استان کردستان است اگه به فکر کارهای پوپولیستی نیستند و با این حرکات نمی‌خواهند ذهن مردم را از مطالبات توسعه ای منحرف کنند!

,

 

,

وی با بیان اینکه خدا لعنت کند کسی را که مخالف توسعه کردستان است، گفت: ما مخالف توسعه کردستان نیستیم بلکه مخالف بی‌بندوباری هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه