اخبار داغ

فرماندار میاندوآب:

خبرنگاری که اصول رسانه ای نداند، مخرب جامعه است/ خبرنگاران به عنوان دیده بان جامعه، واقعیات را انعکاس دهند

خبرنگاری که اصول رسانه ای نداند، مخرب جامعه است/ خبرنگاران به عنوان دیده بان جامعه، واقعیات را انعکاس دهند
فرماندار میاندوآب گفت: کسی که اسم خبرنگاری یدک می کشد، اگر اصول رسانه ای را بلد نباشد، خود مخرب جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، ناصر امیری امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان میاندوآب که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران، دیده بان جامعه هستند که باید واقعیت را تجزیه و تحلیل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرماندار میاندوآب افزود: خبرنگاران باید فراجناحی بوده و به رسالت خویش عمل کنند و مردم نیز به راحتی می توانند مشکلات خود را با خبرنگاران در میان بگذارند.

,

وی با بیان اینکه خبرنگار واقعی امین، صادق و باتقواست، گفت: مسئولین نیز دست خبرنگارانی را که چشم و گوش جامعه بوده و مشکلات را ریشه یابی کرده و مایه حل مشکلات می شوند، می بوسند.

,

امیری با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید واقعیات را انعکاس دهند، تصریح کرد: شما به عنوان چشم و دیده بان جامعه باید انعکاس دهنده واقعیات بوده و از ترویج شایعات و اخبار دروغ بپرهیزید.

,

فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه خبری به دروغ مبنی مسمومیت بر اثر آلودگی آب یک روستا در میاندوآب پخش شد، اظهار کرد: یک خبر دروغ را نباید منتشر کرد ، چرا که شایعه ویک خبر دروغ کار خود را می کند.

,

وی با بیان اینکه هر چیزی اصولی دارد و خبرنگاری که اصول رسانه ای نداند، مخرب جامعه است؛ افزود: کسی که اسم خبرنگاری یدک می کشد، اگر اصول رسانه ای را بلد نباشد، خود مخرب جامعه است.

,

امیری با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس، خبرنگاران در جبهه ها حاضر بودند، گفت: ما مسئول در قبال باورها و اعتقادات مردمی هستیم و باید در همه رفتارها خدا و مردم را در نظر بگیریم.

,

فرماندار میاندوآب با تاکید بر اینکه روحیه امید را باید در جامعه تزریق کرد، اظهار کرد: باید منافع ملی را در نظر گرفته و در مقابل کج اندیشی ها حرف و صحبت برای بیان داشته باشیم.

,

وی در ادامه با بیان اینکه در جنگ اقتصادی هستیم، تصریح کرد: تخریب دولت، تخریب نظام است و دشمنان نیز به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند و باید هوشیار باشیم.

,

امیری هم چنین با اشاره به اینکه خبرنگاران مشاور امین ما هستند، افزود: هر مسئولی که در سطح شهرستان به مردم و منطقه خیانت کند، با آن مسئول برخورد می کنیم و با کسی شوخی نداریم.

,

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه مسئولان یا باید برای مردم کار و تلاش کنند و یا اگر نمی توانند بروند، گفت: ما دنبال ثبات مدیریت در شهرستان هستیم، چرا که نیروی انسانی سرمایه های این نظام هستند و قطعا از کسی هم که برای این مردم خدمت کرده و تلاش و کوشش می کند، حمایت می کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه در این شهر وحدت و اتحاد داریم، افزود: باید در این وضعیت از دست یکدیگر گرفته و نقاط ضعف را به نقطه قوت تبدیل کنیم.

,

امیری هم چنین بر لزوم حمایت از پیام رسان های داخلی توسط خبرنگاران تاکید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه