اخبار داغ

فرمانده سپاه ریگان :

خبرنگار باید از حق مظلومین و مردم دفاع کند/ برخی رسانه ها متاسفانه رسالت و تکلیف خود را فراموش کرده اند

خبرنگار باید از حق مظلومین و مردم دفاع کند/ برخی رسانه ها متاسفانه رسالت و تکلیف خود را فراموش کرده اند
فرمانده سپاه ریگان گفت:خبرنگار باید خبرها را دقیق و به دور از اهداف و امیال شخصی مخابره کند،خبرنگار باید از حق مظلومین و مردم دفاع کند و صدای مظلوم را به گوش جهان برساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان،سرگرد پاسدار مصطفی دهقانیان روز گذشته در جمع خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی، اظهار داشت: شهید محمود صارمی اسوه ای ماندگار در عرصه ی خبرنگاری و الگوی فعالان رسانه ای هست و باید باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

فرمانده سپاه ریگان با بیان اینکه وظیفه  سنگین و سختی بر دوش خبرنگاران است،ادامه داد: خبرنگار باید چشمهایش را بر روی حقایق نبندد و زبان گویای مردم در بین مسئولین خبرنگار است.

,

وی افزود:خبرنگار باید خبرها را دقیق و به دور از اهداف و امیال شخصی مخابره کند،خبرنگار باید از حق مظلومین و مردم دفاع کند و صدای مظلوم را به گوش جهان برساند.

,

دهقانیان بیان داشت: در شهرستان حق و حقوق مردم را شماها باید مطالبه کنید، خبرنگاران باید مطالبه گری و شجاعت داشته باشند و مسائل و مشکلات را بازگو و به مسئولین انتقال دهند.

,

فرمانده سپاه ریگان عنوان داشت: با توجه به محرومیتی که در شهرستان ریگان است شماها وظیفه ی سنگینی بر عهده دارید و باید بین مردم باشید.اگر جایی ظلمی به مردم میشود این باید انعکاس داده شود و در هر جا که مشکلی است شما خبرنگاران باید این موارد را بررسی و منعکس کنید و مسئولین را بیدار و آگاه کنید.

,

وی ادامه داد:امروز استکبار جهانی و دشمن از طریق شایعه و لجن پراکنی در فضای مجازی دنبال این است که به انقلاب و ولایت ضربه بزنند شماها باید بصیرت افزایی کنید و عملکرد چهل ساله انقلاب را برای مردم بازگویی کنید.

,

دهقانیان تصریح کرد:بعضی از رسانه ها متاسفانه آن رسالت و تکلیف الهی و قانونی،عقلی و شرعی خودشان را فراموش کرده اند و با دریافت پول های کزایی فقط کورکورانه افکار واندیشه لیبرال ها و فرهنگ غرب را تبلیغ می کنند،خیلی ها این کار بی اساس را افتخار خود می دانند. بعضی ار رسانه ها نسبت به بد حجابی و بی حجابی و کنسرت خلاف شرع و شبهه پراکنی های دشمنان در فضاهای مجازی هیچ حرف و سخنی نمی گویند.

,

فرمانده سپاه ریگان ادامه داد:چرا برخی رسانه ها نسبت به مفاسد اقتصادی که مانند زالو خون مردم را میمکند فقط به یک خبر کوتاه اکتفا می کنند و به عناصر اصلی نمی پردازند،چرا برخی رسانه ها جنایت ها و خیانت های رژیم پهلوی امریکا ،انگلیس ،صهیونیسم و رژیم آل صعود تحلیلی عالمانه ارائه نمی‌کنند.

,

وی افزود:چرا بعضی از رسانه ها، از خیانت فتنه گران وسران آنان در سال ۷۸،۸۸،۹۶ سخنی نگفته وحتی بعضا از فتنه دفاع می‌کنند،چرا برخی رسانه ها مشکلات معیشتی مردم را مطرح نمی کنند و فقط به تبلیغات پولساز اکتفاء می کنند، چرا بعضی از رسانه ها، انقلابی فکر کردن، انقلابی عمل کردن، انقلابی حرکت کردن، انقلابی ماندن را از مسئولان طلب نمیکنند وفقط به کار‌های روزمره خودرا قانع می‌کنند.

,

دهقانیان تصریح کرد:این وظیفه ی شماهاست که موارد و مسائل را به گوش مردم و مسئولین برسانید .این انقلاب و این نظام که دشمنان روز به روز برایش لجن پراکنی می کنند انشاءالله با انجام وظیفه ی صحیح شما بتوانید به بهترین وجه مطالبات و پاسخ های روشن مردم را بگویید.

,

به گزارش راه آمان در پایان این مراسم از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه تجلیل شد.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه