اخبار داغ

امام جمعه ریگان:

خبرنگاران صدای مردم را به گوش مسئولین برسانند/خبرنگار باید شجاع و نترس باشد

خبرنگاران صدای مردم را به گوش مسئولین برسانند/خبرنگار باید شجاع و نترس باشد
امام جمعه ریگان ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار شهید صارمی ،گفت:در عرصه ی خبر و خبرنگاری وظیفه ی سنگینی بر دوش شما است،یکی از وظایف خبرنگاران این است که صدای مردم را به گوش مسئولین برسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، روز گذشته مراسم تجلیلی به مناسبت روز خبرنگار با حضور امام جمعه محترم از خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه از سوی فرمانده سپاه ریگان در محل فرماندهی سپاه این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه ریگان در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار شهید صارمی ،اظهار داشت:در عرصه ی خبر و خبرنگاری وظیفه ی سنگینی بر دوش شما است،یکی از وظایف خبرنگاران این است که صدای مردم را به گوش مسئولین برسانند.

,

رنجبر ماهانی بیان داشت:برای اینکه یک خبرنگار بتواند صدای مردم را به گوش مسئولین برساند چند روحیه و فضلیت باید در آن باشد و اگر این خصلت ها در ان نباشد نمیتواند به وظیفه خطیر خبرنگاری خود عمل کند ،خبرنگار باید شجاع و نترس باشد و در عرصه ی خبر هیچ شخصی نتواند جلو فعالیت او را بگیرد.

,

وی با بیان اینکه خبرنگار باید خبر را با شفافیت بازگو کند،تصریح کرد:خبرنگار در جمع مردم حاضر شود،حضور در بین مردم و انعکاس درست خبر یکی از وظایف مهم خبرنگاران است.

,

خطیب جمعه ریگان تاکید داشت:خبرنگاران باید با روحیه جهادی و انقلابی بتوانند خبرهارا انعکاس بدهند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه