اخبار داغ

امام جمعه شهر باغین:

وظیفه رسانه ها آگاهی سازی مردم نسبت به جنگ روانی دشمن است

وظیفه رسانه ها آگاهی سازی مردم نسبت به جنگ روانی دشمن است
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی زاده گفت: اتفاقات اخیر از جمله معضلات اقتصادی که در کشور بوجود آمده قبل از هر چیز جنگ روانی را به همراه داشته است و این وظیفه رسانه ها و اهل قلم است تا با تلاش مضاعف خود مردم را نسبت به جنگ روانی مطلع سازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ آئین نکوداشت روز خبرنگار  با حضور حجت الاسلام والمسلمین عباس اسماعیلی زاده امام جمعه ، حسن یزدی زاده رئیس شورای شهر ، امیر جعفری شهردار شهر باغین و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛, راه آرمان؛,

در ابتدای این آئین حجت الاسلام والمسلمین عباس اسماعیلی زاده امام جمعه شهر باغین  ضمن تبریک روز خبرنگار و شهادت شهید صارمی با بیان اینکه خبرنگاران باید در برخورد با مخاطب با صداقت برخورد نمایند، اظهار داشت: امروز برخورد دشمن را در جنگ اقتصادی ملاحظه می کنید قبل از اینکه عملیاتی باشد تبلیغاتی است و این تبلیغات است که مردم را به رعب و وحشت آورده است.

,

وی گفت :اتفاقات اخیر از جمله معضلات اقتصادی که در کشور بوجود آمده  قبل از هر چیز جنگ روانی را به همراه داشته است.

,

امام جمعه شهر باغین افزود: این وظیفه رسانه ها و اهل قلم است تا با تلاش مضاعف خود مردم را نسبت به جنگ روانی مطلع سازند.

,

اسماعیلی زاده ادامه داد: دشمن از این فرصت استفاده نموده و می خواهد بگوید که نظام جمهوری اسلامی نمی تواند برای مردم کاری انجام دهد و موفق نیست و این نظام به درد اداره جامعه نمی خورد و به این صورت اعتقادات مردم را تضعیف می کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه هدف دشمن ایجاد نفاق بین مردم و نظام جمهوری اسلامی است،  بیان داشت: آنها می خواهند با تبلیغات روانی وسوء  به  مردم القا  کنند که تمامی مسئولین  نظام  فساد می کنند و اهل اختلاس هستند .

,

اسماعیلی زاده با اشاره به اینکه دشمن وانمود می کند که مردم از نظام خسته شده و تنها راه حل مشکلشان  ارتباط با غرب است، اذعان داشت: برای رفع شبهات باید کلیه رسانه و اهل قلم وارد صحنه شوند تا با اقتدار تمام و با حفظ اصول از تبلیغات روانی دشمن جلوگیری نمایند.

,

امام جمعه کرمان از رئیس شورای شهر و شهردار کرمان خواست تا برای آبادانی بهتر و حل مشکلات شهر باغین از کلیه فرهیختگان این شهر و روستاهای تابعه  تحت یک همایش دعوت به عمل آورد.

,

وی از سرقت ۱۰۰ کیلو سیم برق طی هفته گذشته در  شهر باغین خبر داد و تصریح کرد: برای جلوگیری از چنین معضلاتی باید کلیه مسئولین و مردم مشارکت داشته باشند زیرا زمانی موفق می شویم که همه با هم تلاش نمائیم.

,

اسماعیلی زاده با تاکید بر اینکه باید همه انقلابی فکر کنیم، انقلابی بمانیم و انقلابی  باشیم ، بیان داشت : اگر در کار اخلاص وجود داشته باشد پاره ای از گره ها گشوده خواهد شد.

,

خبرنگاران باید چشم و زبان مردم باشند/توسعه گمشده شهر باغین در عدم وفاق مردم

, خبرنگاران باید چشم و زبان مردم باشند/توسعه گمشده شهر باغین در عدم وفاق مردم , خبرنگاران باید چشم و زبان مردم باشند/توسعه گمشده شهر باغین در عدم وفاق مردم ,

امیر جعفری شهردار کرمان نیز  در این نشست اظهار داشت: خبرنگاران باید  چشم و زبان مردم و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین باشند.

,

وی گفت : هدف ما باغین آباد است و کارهای نشدنی زیادی است که انشاءالله با همت، وفاق، همدلی و مشارکت مردم آن را انجام خواهیم داد.

,

شهردار کرمان افزود: خبرنگار نباید حزبی و خطی کار کند زیرا دشمن از بیرون فشار آورده و این می طلبد همه با هم وفاق و همدلی داشته باشند تا بتوانند به راحتی بحران را پشت سر بگذارند.

,

جعفری ادامه داد:  همه باید در این برهه از زمان  صبوری را پیشه خود سازند و این اجرایی نمی شود مگر با همدلی و وفاق .

,

امیری همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار راه آرمان در رابطه با معضل ورودی شهر باغین اذعان داشت: ورودی فعلی شهر باغین به صورت موقت است و ورودی اصلی در حال طراحی است که بزودی احداث خواهد شد.

,

لازم به ذکر است ، این برنامه برای اولین بار به همت خبرنگار پرتلاش شهر باغین علی اکبر شجاعی برگزار شد و در انتها نیز از خبرنگاران علی الخصوص خبرنگار راه آرمان تقدیر به عمل آمد.

,

اتتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه