اخبار داغ

در تشییع پیکر شهید عنوان شد؛

تجهیز محیط بانان تنها خواسته خانواده شهید خواجویی از مسئولان

تجهیز محیط بانان تنها خواسته خانواده شهید خواجویی از مسئولان
شهید علی خواجویی محیط‌بان محیط زیست شهرستان راور و از بسیجیان مخلص در دفاع از حریم سبز محیط زیست کرمان مورد اصابت شکارچیان غیر مجاز گردید و به شهادت رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛آئین تشییع پیکر مطهر شهید علی خواجویی محیط‌بان راوری با حضور حجت‌الاسلام تویسرکانی امام جمعه راور، اژدری فرماندار راور، جزینی‌زاده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان و مردم، مسئولان شهرستان راور و محیط‌‌بانان این منطقه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان, راه آرمان,

 شهید علی خواجویی محیط‌بان محیط زیست شهرستان راور و از بسیجیان مخلص ، ۳۵ ساله و متاهل بوده و دارای ۳ فرزند، دو پسر ۸ و ۱٫۵ ساله و یک دختر ۴ ساله بوده است که همزمان با سالروز شهادت امام هشتم شیعیان علی بن موسی الرضا در دفاع از حریم سبز محیط زیست کرمان مورد اصابت شکارچیان غیر مجاز گردید و و به شهادت رسید.

,

گرچه مدیر کل سازمان محیط زیست کشور حضور داشت و  تنها خواسته خانواده این شهید در تجهیز بیش از پیش محیط بانان  به دست فراموشی سپرده شد .

,

سازمان محیط زیست برای امنیت جانی محیط بانانش که آنان را در کوه و بیایان بدون امکانات رها می کنند تا از حریم محیط زیست دفاع حتی یک دست لباس ضد گلوله به آنان داده نمی شود و البته عدم استفاده از اسلحه کمری فقط حق دارند که کشته و شهید شوند و شکارچیان با دانستن این امر وقیحانه به کشتار محیط بانان دست دراز می کنند و از هیچ اقدامی ترس و واهمه ایی ندارند لذا مسئولان باید بیشتر به این مسئله توجه کنند .

,

اما با تمام این وقایع مردم این شهر در آیین پیگر محیط بان شهیدشان سنگ تمام گذاردند و ۲ بار نماز میت بر پیکر وی قرائت شد .

,

, , , , , , , ,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه