اخبار داغ

سردار نقدی در دیدار با نخبگان فرهنگی همدان:

امریکا با سِحر و جادوی رسانه ای وانمود می کند که ما شکست میخوریم/اگر مشکلی باشد به عهده ی ماست و به عهده ی انقلاب نیست

امریکا با سِحر و جادوی رسانه ای وانمود می کند که ما شکست میخوریم/اگر مشکلی باشد به عهده ی ماست و به عهده ی انقلاب نیست
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: اگر دشمن در کشور نفوذی نداشته باشد و از کمک های داخلی بهره نبرد نمی تواند پیشرفتی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، سردار محمدرضا نقدی در جمع  نخبگان فرهنگی استان همدان اظهارداشت :متاسفانه رسانه های ما همه چیز را نمی گویند ، الان به طور متوسط روزانه سه نفر در امریکا کشته می شوند ، چرا اینها را رسانه ها نمی گویند ؟ بدهکاری امریکا در سال ۲۰۳۰ به حدی می رسد که باید رسما اعلام ورشکستگی کنند ، امریکا خوار و خفیف شده و دارند با سِحر و جادوی رسانه طوری وانمود می کنند که گویی ما شکست میخوریم و انها دارند پیروز می شوند.
وی گفت: مشکلات امروز ما نتیجه ی نفوذی های داخلی است ، اگر دشمن در کشور نفوذی نداشته باشد و از کمک های داخلی بهره نبرد نمی تواند پیشرفتی داشته باشد ، این مشکلات فعلی هم نتیجه ی رای خود ما است ، یکی از دستاورد های مهم انقلاب ما پایان دادن به ۲۵۰۰ سال شاهن شاهی است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,

سردارنقدی  گفت : تاریخ ملت ما تاریخ شاهان نیست تاریخ انبیا و بزرگان این سرزمین چون ابن سینا عین القضات است ، ما قرار نیست به شاهانی که ذلت های بزرگی برای ما آوردند افتخار کنیم ، کسانی که قاتلین ائمه ی ما بودند چیزی برای افتخار کردند ندارند ، از این ۲۵۰۰ سال که حکومت شاهنشاهی بود ، ۱۰۶۳ سالش حکومت غیر ایرانی ها بر ایران بوده که چه جنایت هایی فراوانی انجام دادند و باعث انزجار مردم از حکومت شدند..
وی افزود: رضا خان نتیجه ی این حکومت ها است ، او یک ادم فقیر پا پتی و بی سواد بود که انگلیسی ها او را بالا بردند و شاه این مملکت کردند ، او ۶۴ هزار ملک داشت که ادم فاسد الخلاقی و به شدت بزدل و ترسو بود که وقتی متجاوزین به ایران حمله کردند حتی یک دقیقه در مقابلشان مقاومت نکرد و چقدر انسان های بزرگ به دست این انسان فرو مایه کشته شدند.
سردار نقدی گفت: شاه انسامی بی غیرت بود که چادر را از سر زن خود و سایر زنان جامعه کشید ، او انقدر بزدل و بی جوهر بود که حتی به مسجد خدا رحم نکرد و مردم را در آنجا به قتل رساند و وقتی انگلیس دستور داد بدون هیچ مقاومتی حکومت را تحویل داد ، او روصه خانی را ممنوع کرده بود و هرچه انگلیسی ها به او می گفتند ، او چشم می گفت. اگر بنا باشد هنر مندان برای اختناق مجسمه ای بسازند ، ۹۰ درصد هنرمندان مجسمه ی رضا خان را می سازند.
وی افزود: یکی از بزرگترین خیانت های شاه ساخت راه آهن بود ، زیرا ان را ‌برای ملت ایران نساختند ، این راه اهن ها را برای انگلیسی ها و با پول ملت ایران بود تا انگلیسی ها که برای بدست اوردن هند با شوروی درگیر بودند بتوانند در مقابل شوروی مقاومت کنند.
سردار نقدی گفت: این خطوط راه اهن هیچ سودی برای ملت ما نداشت نه می توانست مسافر جابجا کنند و نه کالا و فقط برای سود انگلیسی ها بود.
وی اظهار داشت :بر اساس امار ۷۰ درصد مردم در زمان شاه در روستا ها زندگی می کردند ، آنهم با چه وضعیتی ، نه آب آشامیدنی سالمی ، نه برقی ، نه گازی ، نه بهداشتی و نه هیچ چیز دیگری و اما در انطرف برای یک گل سر برای جشن تولد ، یک هواپیما پرواز می کرد و به لندن می رفت تا یک گل سر برایشان بیاورد.
این وضعیت مردم ما قبل از انقلاب بود
سردار نقدی گفت: اینها اینطور ایران را اداره می کردند ، ملت ما را در پایین ترین طبقه ی جامعه نگهداری می کردند.
وی افزود:۴۰ درصد کودکان واجب التعلیم به مدرسه نمی رفتند ، کسی گاز نداشت ، به علت سرما ۲۰۰۰ نفر در ان سالها در در روستا ها به علت نداشتن خاکه ی ذغال مردند اما اینها در بهترین شرایط زندگی میکردند.
سردار نقدی گفت:الان کل کارمند های وزارت امور خارجه ی ما ۳۵۰۰ نفر در کل جهان است ، -ن زمان سفارت امریکا در کشور ما ۴۰۰۰ نفر کارمند داشت ، تمام امور را امریکایی ها اداره می کردند و برای ما تصمیم می گرفتند.
وی گفت:رسالت انقلاب ما به درستی انجام شده و هیچ نقصی به ان وارد نیست ، ازادی در جامعه ی ما به معنی واقعی وجود دارد ، انقلاب به ما راه را نشان داد و به ما استقلال و ازادی داد ، ما اگر خودمان بد انتخاب کنیم ، تقصیر خودمان است.
سردار نقدی گفت : ما در تهران یک شهردار داشتیم که از ۴ صبح می آمد و نمازش هم در اداره می خواند و هر روز در یک جای تهران یک کاری صورت می گرفت ، یک جهش عظیم به متروی تهران داد ، و ما در دنیا از نظر مترو رتبه ی ۹ را داریم . اما با انتخاب خودمان شورای شهری را انتخاب کردیم که شهرداری را سر کار اورد که مشکل داشت و به واسطه ی ان پروژه ها خوابید و کار ها تعطیل شد ، این ثمره ی کار های خود ماست ، و ربطی به انقلاب ندارد ، و اگر مشکلی باشد به عهده ی ماست و به عهده ی انقلاب نیست...
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
, این وضعیت مردم ما قبل از انقلاب بود,
,
,
,
, رسالت انقلاب ما به درستی انجام شده و هیچ نقصی به ان وارد نیست ، ازادی در جامعه ی ما به معنی واقعی وجود دارد ، انقلاب به ما راه را نشان داد و به ما استقلال و ازادی داد ، ما اگر خودمان بد انتخاب کنیم ، تقصیر خودمان است.,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه