اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی:

زحمات استاد فردی در عرصه شعر مرثیه و آئینی از یادها نمی‌رود/ مسئولان فرهنگی شهر نام یار دیرین شهریار را ماندگارتر کنند

زحمات استاد فردی در عرصه شعر مرثیه و آئینی از یادها نمی‌رود/ مسئولان فرهنگی شهر نام یار دیرین شهریار را ماندگارتر کنند
شب‌خیز گفت: استاد فقید، اصغر فردی شاعری در تراز انقلاب اسلامی بود که زحمات زیادی برای معرفی شعر مرثیه و آئینی به نسل جوان کشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، حامد شب‌خیز با اشاره به درگذشت استاد اصغر فردی، او را یکی از نام‌دارترین شعرای عصر حاضر خواند و با بیان اینکه آن فقید از مکتب شهریار سال‌ها بهره برد، ابراز داشت: استاد فردی تا آخرین لحظه، در کنار استاد شهریار ماند و به‌مانند یک پرستار در خدمت‌رسانی به ایشان دریغ نکرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی مرحوم اصغر فردی را شهریارشناس نامید و عنوان کرد: آن استاد برجسته‌ یکی از محققان صاحب‌نام شعر مرثیه و آئینی بودند و در معرفی این مکتب به نسل جوان زحمات زیادی را متحمل شد.

,

مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی با اعلام اینکه خاطرات و آثار مرحوم فردی نشانگر رویکرد انقلابی اوست، خاطرنشان ساخت: شاگرد خلف استاد شهریار در هر شرایطی برای برافراشته شدن پرچم اسلام ناب محمدی(ص) تلاش کرد.

,

وی اظهار داشت: این فقدان خسارت‌بار و ناباورانه استاد اصغر فردی هیچ‌گاه جبران نخواهد شد و با این حال مسئولان فرهنگی باید در معرفی و شناساندن آثار، اخلاق و روحیات استاد فردی کوشا باشند.

,

این مقام مسئول در پایان صحبت‌های خود بر نام‌گذاری اماکن فرهنگی یا عمومی به‌نام استاد اصغر فردی تاکید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه