اخبار داغ

دادستان قرچک:

دستگیری ۲ لیدر تجمع زیباشهر قرچک

دستگیری ۲ لیدر تجمع زیباشهر قرچک
دادستان قرچک گفت: در اعتراضات زیباشهر قرچک که حدود ۷۰ نفر تجمع کرده بودند و شعار علیه گرانی می دادند، ۲نفر از لیدرها دستگیری شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قرچک آنلاین;حجت الاسلام احدالله سینکایی روز پنج شنبه در خصوص تعدادی از وقایع رخ داده و اقدامات قضایی برای مقابله با این افراد در شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در رابطه با شعارنویسی در قرچک تعدادی از افراد دستگیر شده و با قرار قانونی زندان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,

سینکایی با اشاره به اینکه در شورای تامین قرچک بحث بر این بود که اتوبوس ها و کامیون ها از کمربندی قرچک عبور کنند و به داخل شهر وارد نشوند تا از بروز حادثه جلوگیری شود افزود: راهور مکلف است که از تردد خودروهای عمومی جلوگیری و در این مسئله به طور جدی به وظیفه عمل کند.

,

وی در خصوص اعتراضات صورت گرفته در شهرستان قرچک نیز گفت: این مورد نیز در شورای تامین مطرح شد و نیروهای انتظامی اماکن مهم شهرستان را رصد کردند، اما لحظه ای که در «زیباشهر» حدود ۷۰ نفر تجمع کرده بودند و شعارهایی علیه گرانی می دادند، ۲ نفر از لیدرها دستگیر شدند.

,

دادستان قرچک تعداد متکدیان در سطح شهر قرچک را از تعداد انگشتان یک دست کم تر دانست و بیان داشت: برای جمع آوری همین افراد هم باید پیگیری های لازم انجام شود

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه