اخبار داغ

سردار شهسواری در بازدید از اردوهای جهادی بسیج سازندگی :

حرکت های جهادی دانشجویان بسیج سازندگی در خدمت مستضعفین ، بر گرفته از روحیه انقلابی می باشد

حرکت های جهادی دانشجویان بسیج سازندگی در خدمت مستضعفین ، بر گرفته از روحیه انقلابی می باشد
فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی سردار شهسواری در راس هیئتی بعد از ظهر ۱۷ مردادماه از اردوهای حهادی دانشجویان بسیج سازندگی دانشگاه آزاد ارومیه در نقطه صفر مرزی اسکندیان و ممکان صومای ارومیه بازدید کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  سردار شهسواری که با همراهی دکتر یکانی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه و معاون هماهنگ کننده لشکر ۳ حمزه (ع) از اردوهای جوانان بسیج سازندگی در صفر مرزی ارومیه بازدید می کرد از همت و اراده ی جوانان انقلابی تقدیر کرد و خودسازی جوانان را در دور افتاده ترین مناطق مرزی ایران بر گفته از آموزه های دینی این نسل از جوانان ولایت مدار ، انقلابی و مومن دانست .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

ایشان فعالیت های جهادی جوانان بسیج دانشجویی را در عرصه های مختلف محرومیت زدایی ، پزشکی ، مهندسی ، آموزشی ، فرهنگی و … بی بدیل عنوان کرد و خاطر نشان نمود امروز کشور عزیزمان ایران اسلامی به حرکت های جهادی همچون فکر و اندیشه ی این جوانان خود ساخته و مجاهد نیازمند است .

,

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت : جوانان بسیج سازندگی دانشگاه آزاد ارومیه با سربلندی و افتخار برای عمران و آبادی ایران عزیز اسلامی کار می کنند تا دلی را شاد و غمی از غم های مردمان عزیز عاشق اسلام و میهن را در نوار مرزی ارومیه بزدایند .

,

سردار شهسواری افزود : مردم ولی نعمت مسئولین می باشند و بسیار مقدس است حرکت جهادی این جوانان پرشور که انسان را یاد جوانان اوایل انقلاب و زمان جنگ می اندازند آن زمان جوانان با طاغوت و استکبار جهاد کردند و امروز جوانان ولایت مدار برای عمران و آبادی ایران سربلند اسلامی جهاد می کنند .

,

این جوانان دانشجو برای رضایت خدا در نقطه ی صفر مرزی بدون هیچ ادعایی برای اعتلای میهن خدمت می کنند و دانشجویان جهاد گر باید الگوی جوانان باشند و خداوند بهترین ها را برای این جهادگران رقم خواهد زد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه