اخبار داغ

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز خبر داد:

کشف انبار دارو و تجهیزات پزشکی احتکار شده به ارزش 10میلیارد تومان

کشف انبار دارو و تجهیزات پزشکی احتکار شده به ارزش 10میلیارد تومان
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: با پیگیری سپاه ناحیه البرز انبار تجهیزات و لوازم پزشکی و دارویی که در سوله‌ای فاقد شرایط بهداشتی احتکار شده بود، کشف شد که برآورد اولیه آن 10میلیارد تومان اعلام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی در نشست خبری که ظهر امروز(پنج‌شنبه) در دفتر فرماندهی سپاه شهرستان البرز برگزار شد با تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: امانتداری و انعکاس بدون کم و کاست اخبار به جامعه از خصوصیات خبرنگاران است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی با اشاره به اهمیت کار خبرنگاران بیان کرد: خبرنگاران رابط بین مردم و مسئولان بوده و مطالبات مردم را به گوش مسئولین رسانده و عملکرد مسئولان و خدماتی که ارائه می‌کنند را نیز به اطلاع مردم می‌رسانند. 
,
,
, ,
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز تصریح کرد: در این برهه از زمان اهمیت کار خبرنگاری بیش از گذشته است؛ لذا باید با دقت عمل بیشتر فعالیت کنند. 

برگزاری یادواره شهدای البرز با هدف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت
وی ادامه داد: امروز دشمنان در عملیات جنگ روانی سعی دارند تا ذهنیت مردم را نسبت به نظام و مسئولین تخریب کرده و بین آنها فاصله بیندازند؛ اما خبرنگاران با نقش تاثیرگذار خود می‌توانند توطئه دشمنان را خنثی کنند. 

طاهرخانی عنوان کرد: دشمنان از همان ابتدای انقلاب تاکنون توطئه‌های زیادی را بر علیه کشور ما به کار گرفته که انجام ۱۷ هزار ترور توسط گروهک منافقین، ۸ سال جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی از جمله آنهاست چراکه آنها نظام جمهوری اسلامی را با منافع خود در تضاد می‌بیند. 

وی تصریح کرد: اگر ما وحدت و انسجام داشته باشیم بدون شک آمریکا و عوامل آنها نمی‌توانند به اهداف خود برسند اما متاسفانه در این میان برخی افراد سودجو در داخل با احتکار مواد اساسی و ضروری جامعه به کشور لطمه می‌زنند. 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز بیان کرد: با پیگیری سپاه ناحیه الوند انبار تجهیزات و لوازم پزشکی و دارویی که در سوله‌ای فاقد شرایط بهداشتی احتکار شده بود، کشف شد که برآورد اولیه آن ۱۰ میلیارد تومان اعلام شده است. 

وی در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: نقش مدیران دستگاه‌های اجرایی بسیار حائز اهمیت است و باید با مدیریت صحیح و پرهیز از جناح بازی و سیاسی کار به فکر خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنها باشند. 

این مسئول عنوان کرد: سپاه با مردم، برای مردم و از مردم است و هرکجا که مردم نیاز به کمک داشته باشند وظیفه شرعی و قانونی خود می‌دانیم که از حقوق مردم دفاع کنیم. 

طاهرخانی در ادامه گفت: با توجه به اینکه کنگره ۳ هزار شهید استان در ۲۴ آبان ماه امسال برگزار می‌شود در ذیل این کنگره یادواره‌هایی نیز در هر شهرستان برگزار خواهد شد. 

وی در پایان عنوان کرد: یادواره شهدای شهرستان البرز ۲۵ مهرماه امسال با حضور خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در سالن ورزشی یادگار حضرت امام با هدف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه