اخبار داغ

هفته سوم لیگ برتر؛

تساوی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان در گرمای 43 درجه اهواز/ تساوی سایپا برابر ذوب آهن/ تساوی نساجی مازندران و پارس جنوبی

تساوی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان در گرمای 43 درجه اهواز/ تساوی سایپا برابر ذوب آهن/ تساوی نساجی مازندران و پارس جنوبی
تیم فوتبال پرسپولیس که دو دیدار ابتدایی خود در هجدهمین دوره رقابتها لیگ برتر را با پیروزی پشت سرگذاشته بود در سومین دیدار برابر استقلال خوزستان به تساوی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته سوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت 20:30 امروز پنجشنبه با دیدار تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس در اهواز پیگیری شد که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این بازی در شرایطی آغاز شد که سنگ پرانی تعدادی از تماشاگران باعث تاخیر در شروع شد. این اتفاق در طول بازی هم تکرار شد. با این حال دو تیم نمایش خیلی مطلوبی نداشتند و گرمای هوا هم روی عملکرد بازیکنان تاثیر منفی گذاشته بود.

,

در حالی که این بازی روی سکوها با تنش پیگیری می شد در نیمه دوم پرسپولیس تیم برتر میدان بود و چندین موقعیت برأی باز کردن دروازه تیم میزبان داشت که یک بار در دقیقه دقیقه ٦٥ به تیر دروازه استقلال خوزستان برخورد کرد و به بیرون رفت.

,

در دقایق پایانی پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا به گل برتری دست پیدا کند اما در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

,

 

,

تساوی سایپا برابر ذوب آهن

, تساوی سایپا برابر ذوب آهن,

هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام چهار بازی آغاز شد. در یکی از این بازی ها تیم فوتبال سایپا از ساعت 20:30 در ورزشگاه دستگردی از تیم ذوب آهن پذیرایی کرد. این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

,

در نیمه اول بازی دو تیم فوتبالی پایاپای را به نمایش گذاشتند اما تیم سایپا موقعیت های نصف و نیمه ای به دست آورد. نیمه دوم نیز باهمین روند ادامه یافت و توپ بیشتر در میانه میدان در گردش بود. با اینکه ذوب آهن در این نیمه فشارخود را بیشتر کرد اما نتوانست به گل برسد. با این نتیجه سایپا و ذوب آهن به ترتیب با 4 و 5 امتیاز در رده‌های ششم و چهارم باقی ماندند.

,

 

,

تساوی نساجی مازندران و پارس جنوبی

, تساوی نساجی مازندران و پارس جنوبی,

دو تیم نساجی مازندران و پارس  جنوبی جم در جریان هفته سوم مسابقات لیگ برتر به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

,

این بازی که در ورزشگاه خانگی نساجی برگزار شد در دقایق اول با حملاتی از سوی هر دو تیم پیگیری شد تا در دقیقه 27 محمد عباس‌زاده از روی نقطه پنالتی قفل دروازه پارس جنوبی را باز کرد تا در نیمه اول این نتیجه در بازی باقی بماند.

,

این بازی در اوایل نیمه دوم با همین نتیجه پیگیری شد تا در دقیقه 52 ابراهیم صالحی با ضربه پای راست در محوطه جریمه دروازه نساجی را باز کند تا همین نتیجه در پایان بازی باقی بماند و امتیازات بین دو تیم تقسیم شود.

,

انتهای پیام/ن

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه