اخبار داغ

صبح امروز رخ داد:

انفجار بمب صوتی در سراوان/ این حادثه تلفات جانی نداشته است

انفجار بمب صوتی در سراوان/ این حادثه تلفات جانی نداشته است
صبح امروز صدای انفجار یک بمب صوتی در شهرستان سراوان شنیده شد که بلافاصله نیروهای امنیتی وارد صحنه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدهادی مرعشی در گفت وگو با عصرهامون با تایید این مطلب اظهار کرد: صبح امروز صدای انفجار در نزدیک بیمارستانی در شهرستان سراوان در استان سیستان و بلوچستان شنیده شد که بلافاصله نیروهای امنیتی و امدادی خود را به صحنه رساندند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,  ,
معاون امنیتی انتظامی استانداری بیان کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ گزارشی از میزان تلفات جانی ناشی از این حادثه گزارش نشده است که به زودی جزئیات دقیق آن کسب و اطلاع رسانی می شود.
مرعشی تاکید کرد: مردم و شهروندان نیز اطلاعات دقیق را تنها از مراجع رسمی بگیرند و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی اعتماد نکنند. 
فرماندار: بمب صوتی بوده و تلفات نداشته است 
درویش نارویی نیز در گفت و گو با شستون اظهار کرد: ساعت 9 و 45 دقیقه صبح امروز جمعه 19 مرداد ماه یک بمب در مقابل بیمارستان رازی سراوان واقع در خیابان عدالت منفجر شد.
 وی با بیان اینکه بمب از نوع صوتی بوده است، افزود: به دنبال انفجار رخ داده به دو دستگاه خودرو سواری و منازل اطراف خسارت وارد شده و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی را به دنبال نداشته است.
 فرماندار سراوان با اشاره به تهدید های انجام شده از سوی گروهک های ضد انقلاب، گفت: احتمال می رود این حادثه توسط گروه های تکفیری و ضد انقلاب رخ داده باشد و نیروهای مربوطه در حال پیگیری عامل و یا عاملان حادثه هستند.
 نارویی یکی از راهبرد ها و تکنیک های دشمنان نظام و انقلاب را ایجاد رعب و وحشت در جامعه عنوان و خاطر نشان کرد: دشمنان نظام گمان می برند که با چنین اقدامات کوری می توانند اندیشه نا امنی را در جامعه ترویج دهند، اما مردم با هوشیاری کامل از این مرز و بوم مواظبت و چنین اقداماتی را محکوم می کنند.
وی تصریح کرد: گروهک های ضد انقلاب در مرزها خسارت های جبران ناپذیری را از سوی نیروهای نظام متحمل شده اند و همواره با شکست مواجه شدند، خاطر نشان کرد:  نیروهای نظام تمامی رفت و آمد های عوامل ضد انقلاب را رصد خواهند کرد و با عوامل این حادثه برخورد خواهد شد.
,
,
,
, شستون,
, ،,
,
,
,
انتهای پیام//
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه