اخبار داغ

پایان مسابقات بوکس انتخابی تیم ملی در میاندوآب / منطقه ۶ قهرمان شد

پایان مسابقات بوکس انتخابی تیم ملی در میاندوآب / منطقه ۶ قهرمان شد
فینال اولین دوره مسابقات بوکس مناطق ۶ گانه کشور انتخابی تیم ملی به میزبانی شهرستان میاندوآب با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، این دوره از رقابتها به مدت ۳ روز  در پارک ساحلی آتا میاندوآب با حضور بوکسورهای مناطق ششگانه کشور برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

رئیس فدراسیون بوکس کشور در گفت و گو با خبرنگار ما در حاشیه این مسابقات گفت:  در این مسابقات در مسابقات منطقه ای ۵۰ بوکسور شرکت کرده و در نهایت ۱۰ بوکسور از هریک از مناطق شش گانه به این مرحله راه یافته بودند که ۵۴ بوکسور از ۶۰ بوکسور  مناطق شش گانه در این مسابقات شرکت داشتند.

,

حسین ثوری با اشاره به اینکه این مسابقات جنبه انتخابی نیز داشت، افزود: از این مسابقات تعداد ۲۰ تا ۲۵ نفر به اردوی نهایی تیم ملی فراخوانده می شوند.

,

هم چنین رئیس هیئت بوکس میاندوآب نیز درباره نتایج نهایی مسابقات گفت: در پایان این دوره از مسابقات منطقه ٦ به مقام قهرمانى رسید و مناطق ٤ و ١ به ترتیب به مقام هاى دوم و سوم رسیدند.

,

بهمن عزیزی اظهار کرد: شهرام جلالی از میاندوآب نیز بعد از به اردوی تیم ملی از این مسابقات راه یافت.

,

وی افزود: هفت بوکسور از آذربایجان غربی شامل سه نفر از میاندوآب، ۲ نفر از ارومیه و ۲ نفر از شهرستان های نقده و بوکان در این مسابقات حضور داشتند که محمد عزیزی از بوکان مقام اول، عرفان حاجى پور از  ارومیه، محمد کمالى از زنجان، حسین دانشور از  نقده  مقام دوم و رسول عبادى، شهرام جلالی، علیرضا نادمی از میاندوآب و وحید ابراهیمى از ارومیه مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

,

به گفته عزیزی نفرات اول و دوم این مسابقات در هر رده سنی به اردوی انتخابی تیم ملی راه یافته اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه