اخبار داغ

تحریم رمز فتنه دشمنان برای ایران است/قوه قضاییه با محتکران برخورد جدی کند

تحریم رمز فتنه دشمنان برای ایران است/قوه قضاییه با محتکران برخورد جدی کند
ائمه جمعه استان همدان درخطبه های نمازجمعه این هفته؛ تحریم های امریکا بر علیه ایران را محکوم و سخت گیری خانواده ها را باعث بالا رفتن سن ازدواج بیان و از قوه قضاییه خواستند که با محتکران برخورد جدی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، درخطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته استان همدان؛ ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، از قوه قضاییه خواستند که با محتکران برخورد جدی کنند و با بیان اینکه آمریکا دشمن ملت ایران و کشورهای مظلوم منطقه است واین تحریم را رمز فتنه دشمنان برای ایران است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

امام جمعه شهرستان همدان:
قوه قضاییه با محتکران برخورد جدی کند

, امام جمعه شهرستان همدان:
قوه قضاییه با محتکران برخورد جدی کند
, امام جمعه شهرستان همدان:
قوه قضاییه با محتکران برخورد جدی کند
,
,

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی _ سیاسی نماز جمعه همدان اظهار داشت: شیطان از طریق مال بر مومنان سیطره پیدا می کند و در احادیث آمده است «هر سکه یک خدا تلقی می‌شود» و این روزها شاهد هستیم برخی از طریق احتکار اجناس مورد نیاز مردم به اقتصاد کشور لطمه می‌زنند.

,

وی با بیان اینکه آنها که دلار و سکه را گران کردند که وضعیتشان مشخص است افزود: اما آنها که کالاها را احتکار کردند چگونه ظلم خود را توجیه می‌کنند؟ و قوه قضاییه با محتکران باید برخورد جدی کنند.

,

امام جمعه همدان تصریح کرد:برخی ها با احتکار کالاها مجبورند مایحتاج خود را به چند برابر قیمت خریداری کنند که این درست نیست.

,

طه‌محمدی گفت:بیگانه اگر توطئه کند طبیعی است اما اینکه خودمان در حق هموطن خود این کار را انجام دهیم که جنس خریداری شده به قیمت دیروز را به قیمت جدید بفروشیم و پوست مردم را بکنیم از دزدی بدتر است.

,


امام جمعه همدان افزود:من عملکرد دولت را تایید نکردم اما هیچ گاه نمی‌توان از سهم خودمان در ایجاد مشکلات بگذریم.

,
,

وی با تاکید بر اینکه همدان از معدود شهرهایی است که پتروشیمی ندارد افزود:در حالی که در یزد از عمق 300 متری آب برای صنعت می‌آورند و در خانه‌ها انواع صنایع کوچک را می‌توان رونق داد.

,

وی تصریح کرد: با این اوصاف در ایران کار هست اما کارگر نیست ما می‌خواهیم دست به سیاه و سفید نزنیم و یک شبه ثروتمند شدند.

,


امام جمعه شهرستان کبودراهنگ:

,
, امام جمعه شهرستان کبودراهنگ:, امام جمعه شهرستان کبودراهنگ:,

تحریم رمز فتنه دشمنان برای ایران است

, تحریم رمز فتنه دشمنان برای ایران است, تحریم رمز فتنه دشمنان برای ایران است,

حجت الاسلام والمسلمین نقی باقری خطیب جمعه شهرستان کبودراهنگ در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن اشاره به سالروز ازدواج آسمانی امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اظهارداشت:امروز باید زندگی امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) الگوی زندگی جوانان قرار گیرد.
وی با اشاره به آگاهی در مقابل فتنه های دشمنان افزود:امروز حرف ما این است که تحریم از چهل سال پیش با ما بوده است و ما در زمان همین تحریم هشت سال در مقابل کل دنیا ایستادگی کردیم ،در زمان همین تحریم ها بیشترین پیشرفت ها در صنعت موشکی به دست آوردیم و تحریم برای ما فرصت بود نه تحدید تحریم رمزی است برای فتنه آگاه باشیم که دشمنان از این رمز بر علیه ما استفاده نکنند.

امام جمعه شهرستان بهار:
سخت گیری خانواده ها در امر ازدواج باعث بالا رفتن سن ازدواج شده است

امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار با اشاره به سالروز ازدواج آسمانی حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) با تاکید بر ازدواج آسان گفت: جوانان و خانواده ها سعی کنند از سخت گیری در امر ازدواج پرهیز کنند و با کم کردن مهریه و جهیزیه زمینه ازدواج آسان جوانان را فراهم نمایند.

,
,
,
, امام جمعه شهرستان بهار:
سخت گیری خانواده ها در امر ازدواج باعث بالا رفتن سن ازدواج شده است
, امام جمعه شهرستان بهار:
سخت گیری خانواده ها در امر ازدواج باعث بالا رفتن سن ازدواج شده است
,
,
,

حجت الاسلام حاتم نیا ادامه داد: امروزه شاهد آن هستیم که سخت گیری در امر ازدواج باعث بالا رفتن سن ازدواج شده است. آنچه که باعث عاقبت بخیری جوانان می شود مادیات نیست بلکه توجه به تقوای الهی است.

,

امام جمعه شهرستان نهاوند:

, امام جمعه شهرستان نهاوند:, امام جمعه شهرستان نهاوند:,

آمریکا دشمن ملت ایران و کشورهای مظلوم منطقه است

, آمریکا دشمن ملت ایران و کشورهای مظلوم منطقه است, آمریکا دشمن ملت ایران و کشورهای مظلوم منطقه است,

امام جمعه نهاوند گفت: آمریکایی ها دشمن اصلی انقلاب اسلامی و‌ ملتهای مظلوم و‌ مسلمان منطقه هستند و در پی سلطه بر این کشور ها هستند.

,

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: امروز استکبار جهانی و در راس انها آمریکای جنایتکار به عنوان دشمنان انقلاب اسلامی سعی در سلطه بر منطقه دارند.

,

وی اظهار داشت: آنها همه هدفشان در سلطه بر منطقه، تامین منافع خودشان و تامین امنیت رژیم صهیونیستی است.

,

امام جمعه نهاوند افزود: امریکا امروز با همه توان و با ایجاد تفرقه در پی ایجاد اختلاف در بین ملتهای مسلمان منطقه است و تامین منافع خود است.

,

وی بیان داشت: آمریکایی ها امروز دم از مذاکره با ایران می زنند و همزمان ملت ایران را نیز تهدید می کنند که این موضوع نشاندهنده خوی استکباری آنها است.

,

مغیثی گفت: ملت مقاوم و عزتمند ایران اسلامی در مقابل تهدیدهای مقامات آمریکا با قدرت ایستاده است و از این تهدیدات نمی هراسد.

,

وی در بخش دیگری از خطبه ها به روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: امروز رسالت اصحاب رسانه در آگاهی بخشی به مردم و بیان‌مشکلات آنها و پاسخ گرفتن از مسئولان مهم و خطیر است.

امام جمعه شهرستان اسدآباد:

,
,
, امام جمعه شهرستان اسدآباد:, امام جمعه شهرستان اسدآباد:,

قوه قضاییه با محتکران برخوردی حدی کند
حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه های این هفته نماز جمعه اسدآباد با توصیه نمازگزاران به رعایت پرهیزکاری و دوری از گناه، اظهار کرد: گناه نوعی مرض و بیماری است و انسان مومن باید خود را از این مریضی دور نگه دارد.

, قوه قضاییه با محتکران برخوردی حدی کند, قوه قضاییه با محتکران برخوردی حدی کند,
,

وی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و بی بی دو عالم، گفت: امروز جوانان باید دور از چشم هم چشمی ازدواجی آسان بگیرند و امیدواریم که دولتمردان همراهی کنند و وام های بانک ها وام را به آنها بدهند تا پر ثمر ادامه دهند.
امام جمعه اسدآباد به سالروز پیروزی مقاومت اشاره کرد و افزود: با عنایت پروردگار ۳۳ روز جذب الله مقابل رژیم صهیونسیتی مقابله کردند و حزب الله امروز بعنوان نیروی مستقل و آبرو مند دارد با سربلندی زندگی میکند.

,
,

وی گفت: ما امروز در جنگ با احزاب قرار داریم و دشمنان ما بااین اوضاع اقتصادی جنگی نابرابر برای نظام جمهوری اسلامی دارند و می‌خواهند جلوه دهند که نمی‌تواند حکومت کند و دارند این روحیه را به خورد مردم می‌دهند و همه چیز را به هم پیوست میدهند مردم باید روحیه مقاومت را جلوه بدهند و تجارب گذشته در دوران دفاع مقدس را استفاده کنند .

,

حسینی مجد تصریح کرد: آنها می‌خواهند توان دفاعی و مالی را از کشور ما بگیرند و باید از دو دستگی ها فاصله بگیریم کار دشمن این است که جدایی بیاندازد و مردم را مظلوم و دولت را ظالم جلوه میدهد.

,

وی با قدردانی از کشف احتکار مبتکران، گفت: از کشف برنج و کالای خارجی در استان به استان تشکر میکنیم اما مردم زده شدند و بدبین شدند از اینکه مجرم مجازات نمیشود.
انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه