اخبار داغ

تنی چند از ائمه جمعه استان کرمان عنوان کردند؛

کنترل و بهبود بازار با انتخاب مسئولین جهادی/بشکند قلمی که در جهت فتنه گری قلم بزند/وقت تسویه حسابهای سیاسی و باند بازی نیست

کنترل و بهبود بازار با انتخاب مسئولین جهادی/بشکند قلمی که در جهت فتنه گری قلم بزند/وقت تسویه حسابهای سیاسی و باند بازی نیست
آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از   راه آرمان؛ آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر می خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   راه آرمان,  ,  , راه آرمان, ؛ ,

امام جمعه کرمان:کنترل و بهبود بازار با انتخاب مسئولین جهادی

, امام جمعه کرمان:کنترل و بهبود بازار با انتخاب مسئولین جهادی, امام جمعه کرمان:کنترل و بهبود بازار با انتخاب مسئولین جهادی,

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در کرمان در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: به منظور کنترل بازار و بهبودی شرایط موجود دولت باید مسئولین جهادی و ارزشمند را در زمینه مسائل اقتصادی به کار گیرد.

,

امام جمعه شهر کرمان ادامه داد: افسران مقابله با این جنگ اقتصادی باید نگاه جهادی داشته باشند؛تا بتوانند توطئه های دشمنان را خنثی کرده و اجازه سوءاستفاده را به دشمن ندهند.

,

وی با اشاره به وجود محتکرانی که اقدام به انبار کالاهای ضروری مردم کرده اند، عنوان کرد:با این افراد و رانت خواران و ویژه خواران نیز باید برخورد سریع و جدی شود.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان  با تأکید بر اینکه با اخلال گران در هر حزب و تفکری باید برخورد شود، ابراز کرد: فارغ از هر گونه جناح بازی ، در برخوردها باید ملاک را مطالبه عمومی قرار داد.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی اظهار کرد: آمریکا با پیشنهاد مذاکره با ایران قصد ایجاد دو دستگی بین مردم و مسئولین نظام دارد؛ لذادر این زمینه هوشمندی آحاد جامعه در میدان عملیات و جنگ تمام عیار علیه انقلاب را می طلبد.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تشکل ها و مشارکت های اجتماعی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت:قبل از پیروزی انقلاب اسلامی احزاب و مشارکت های مردمی در حوزه های مختلف وجود نداشتند، اما امروز به عنوان یک نقطه قوت شاهد آن هستیم.

,

امام جمعه شهر کرمان با بیان اینکه جایگاه خبرنگاران جایگاه رفیع و مسئولیت پذیری است، عنوان کرد:مردم باید نسبت به این جایگاه تکریم کنند زیرا به درک جامعه کمک می کنند.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود:مسئولان دستگاه های اجرایی نیز باید زمینه های اطلاع رسانی صحیح را برای اصحاب رسانه فراهم کنند تا این قشر ماموریت خود را به خوبی در جامعه انجام دهند.

,

امام جمعه موقت ریگان:بشکند قلمی که در جهت فتنه گری قلم بزند/ضرورت حل مشکل سوخت در شهرستان

, امام جمعه موقت ریگان:بشکند قلمی که در جهت فتنه گری قلم بزند/ضرورت حل مشکل سوخت در شهرستان, امام جمعه موقت ریگان:بشکند قلمی که در جهت فتنه گری قلم بزند/ضرورت حل مشکل سوخت در شهرستان,

حجت الاسلام جعفر ریگانی در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان اظهار داشت:امروز انهایی که هم پیمانان آمریکا بوده اند و بازارهای مشترک با هم داشتند و چند صباحی بر مردم دنیا می تاختند ،اسب چموش آنها هم به گِل نشسته است.

,

امام جمعه موقت ریگان با بیان اینکه ظالمان دنیا به خودشان هم رحم نکردند،افزود:امروز هم پیمانان آمریکا یعنی اروپایی ها هم هر روز مثل خود آمریکا با خودش برخورد می کنند.ما از رسانه های گروهی و دسته جمعی شاهد به زانو کشیدن اقتصاد آمریکا و اروپا هستیم .

,

وی ادامه داد:این همان وعده ی خداوند است که باید روی زمین تحقق پیدا کند .مسئولین داخلی نظام جمهوری از برخی کارها و حرکات آنها عبرت بگیرند تا مملکت به راه آنها کشانده نشود.امروز به برکت خون شهدا بینی دشمنان به خاک کشیده خواهد شد.

,

ریگانی تصریح کرد:کشورهایی که ایران را تهدید می کنند اینها خیمه شب بازی هایی بیش نیستند،کسانی که قصد براندازی این نظام را دارند باید بدانند درخت اسلام قوی تر و مستحکم تر می شود، ما به شما نزدیک تر از چیزی که فکر می کنید هستیم .

,

وی به روز خبرنگار اشاره و بیان داشت:روز خبرنگار را به تمام خبرنگارانی که در جهت ترویج نهضت شیعه و ترویج افکار ولایی خبر می زنند این روز را تبریک عرض می کنم ،این روز مبارک و زنده باد بر آن خبرنگارانی که در جهت رضای خدا تا مرز شهادت همچون شهید صارمی پیش می روند ،زنده باد آن بر خبرنگاری که در مسیر ولایت قدم میگذارد.

,

امام جمعه ریگان عنوان داشت:بشکند قلم و بمیرد آن کسی که در جهت شیطان و فتنه گری قلم بزند .

,

ریگانی اشاره داشت به سالروز ورود آزادگان سر افراز به میهن اسلامی و تصریح کرد: آزادگان سرافراز شهدای زنده نظام هستند ،خانواده شهدا و اسرا شمع و ستارگان این نظام اند که راه را به ما نشان می دهند تا در فتنه ها سردرگم نشویم.

,

امام جمعه موقت ریگان با بیان اینکه مشکل قاچاق سوخت در شهرستان باید حل شود،گفت: نباید اجازه داد سوداگران از آن در جهت افکار شوم خود استفاده کنند.

,

امام جمعه موقت رفسنجان:وقت تسویه حسابهای سیاسی و باند بازی نیست

, امام جمعه موقت رفسنجان:وقت تسویه حسابهای سیاسی و باند بازی نیست, امام جمعه موقت رفسنجان:وقت تسویه حسابهای سیاسی و باند بازی نیست,


حجت الاسلام محی الدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با دعوت نماز گزاران به رعایت تقوای الهی و تسلیت ایام شهادت امام محمد تقی (علیه السلام) عنوان داشت: هرکس تقوای الهی پیشه کند خواه ناخواه مورد محبت مردم قرار گیرد مردم انسان باتقوا را دوست دارند و خدا کار را برای او اسان میکند و رزق و روزیش را ازجایی که گمان نمیبرد به او عنایت میکند و خداوند برکات اسمان و زمین را بر او نازل میکند.
وی با اشاره به 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک بیان داشت: یکی از کارهایی که به طور مشخص مهم است که هم مسئله رکود را میتواند علاج کند و هم مسئله اشتغال را ، پرداختن به صنایع کوچک و متوسط بخش صنعت است که باید توجه ویژه ای به صنایع داشت .
محی الدینی گفت: برخی اوقات حمایت از صنایع کوچک میشود و انقدر مردم در بروکراسی اداری قرار میدهند که قید این کار را میزنند صنایع کوچک و خانگی باید تقویت شوند این صنایع میتوانند با توانمندی خود نقش مهمی را در توسعه اقتصادی داشته باشند.
امام جمعه موقت شهرستان با اشاره به ایام سالروز ازدواج فرخنده و مبارک حضرت علی (ع)و حضرت فاطمه(س) و روز ازدواج اظهار داشت: مسئله ازدواج و تشکیل خانواده در شرح مقدس اسلام یک امر بسیار مهمی است که پیامبر گرامی اسلام فرمودند در اسلام بنایی زیباتر و با ارزش تر از بنای خانواده و ازدواج نیست هدف از تشکیل خانواده تامین نیازهای عاطفی و معنوی از جمله سکون و ارامش است ک، ازدواج نقش اساسی در سالم سازی فرد و اجتماع دارد .
وی در رابطه با شاخصه های ازدواج سالم گفت: دینداری ،همکف بودن زن و شوهر و عفت و پاکدامنی از مهمترین این شاخص هاست و اسان گیری همچنین پایین اوردن سطح توقعات طرفین نیز با اهمیت است ، همه نمیتوانند در یک سطح زندگی کنند باید بر اساس دخل و خرج روزانه زندگی خود را تنظیم کنند امروز تجملات در زندگی ها زیاد شده است.
محی الدینی بیان داشت: عمده موانع ازدواج موانع فرهنگی است به تعبیر مقام معظم رهبری عادت ها و تفاخر ها و چشم و هم چشمی ها نمیگذارند کاری صورت بگیرند نگذارید سن ازدواج بالا برود مانع طلاق امروز اخلاق اسلامی و رعایت موازین اسلامی است نه مهریه های سنگین .
محی الدینی با اشاره به پیروزی قهرمانانه حزب الله اسلام بر ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه و نامگذاری روز مقاومت بیان داشت: راه مقاومت و ایستادگی تنها راه پیروزی است و راهی وجود ندارد ایستادگی بود که حزب الله قهرمان را در مقابل اسراییل تا دندان مسلح پیروز کرد امروز هم اگر این چنین باشد دشمنان نمیتوانند کاری انجام دهند.
وی تصریح کرد: استکبار جهانی از رسیدن انقلاب به سن ۴۰ سالگی به دلایل زیادی عصبانی و ناراحت است و پیش گویی میکنند که نگذارید انقلاب جشن ۴۰ سالگی اش را جشن بگیرد اما بدانند به رغم توطئه های استکبار رسیدن جمهوری اسلامی ایران امروز به نقطه ی اسیب پذیر نظامی و دفاعی رسیده است
محی الدینی ادامه داد: امروز نظام ما و ارتش و سپاه و نیروهای مسلح ما انچنان قوی هستند که دشمنان هیچ کاری را نمیتوانند انجام دهند و موفقیت های نظام را در منطقه در تولید امنیت و کاستن از توان غرب را میبینند لذا با تصور اسیب پذیر بودن این نظام هرروز خواب هایی را میبینند .
وی خاطر نشان کرد: دشمنان در زمینه اقتصادی تلاش میکنند تا مردم را خسته کنند ما از دولت میخواهیم نسبت به فشارهای اقتصادی که به مردم وارد میشود دقت کنیم دشمن از این راه سوء استفاده نکنند البته مردم ما هوشیارند دشمن میخواهد تجمعاتی را راه بیندازد و بعد نفوذی های خودش را در ان تجمعات وارد کند و در دنیا القا کندکه در ایران ناامنی وجود دارد.
حجت الاسلام محی الدینی گفت: به تجمعات باید بها داد ببینند حرف مردم چیست گوش کنند و انجام دهند و خدای نکرده باعث نشوند فشار اقتصادی عملی و روانی که دشمن وارد کرده و نقش او است و از مطالبات مردمی بخواهند سوء استفاده کنند مردم بصیرت کافی دارند گاهی اوقات از حرکات ما سوء استفاده میشود .
امام جمعه موقت رفسنجان اظهار داشت: باید همه دست به هم دهیم با وحدت و همدلی الان وقت تسویه حساب سیاسی و حزب بازی و باند بازی نیست وقت اینکه تریبون دست بگیریم ابروی همدیگر را ببریم نیست ، دشمن ما امریکا و اسراییل است مردم باید زیر سایه رهبر مقاومت و ایستادگی و بصیرت داشته باشند .
وی تصریح کرد: تنها نسخه شفا بخش کشور اتکا به ظرفیت های موجود کشور است توان داخلی کشور ما چیزی کم ندارد بر معادن ذخایر ارزشمند نیروی جوان و کارامد و خلاق تکیه کنیم .

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه