اخبار داغ

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

دولت باید هماهنگ و با اعتقاد جهاد گونه از کیان اقتصادی ملت دفاع کند/افراد سودجو به ارزش های دینی و ملی خیانت می کنند

دولت باید هماهنگ و با اعتقاد جهاد گونه از کیان اقتصادی ملت دفاع کند/افراد سودجو به ارزش های دینی و ملی خیانت می کنند
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت:دولت فرمانده دفاع از ملت در برابر جنگ اقتصادی است و باید هماهنگ ، خستگی ناپذیر و با اعتقاد جهادگونه از کیان اقتصاد این ملت دفاع کند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار راه آرمان با بیان این که آمریکا یک جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه ملت ایران در دستور کار دارد ؛اظهار داشت : آمریکا بعد از انقلاب اسلامی همواره با ملت ایران در حال جنگ بوده و اکنون نیز جنگ اقتصادی علیه ملت ایران را شروع کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

 وی گفت : آمریکا از چند جهت با کشور ما سر جنگ دارد که یکی از این جهات اسلام است زیرا اسلام ناب را به عنوان یک اندیشه استکبار ستیز در مقابل خود و مانع زیاده خواهی هایش می بیند .

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان افزود : آمریکابا نظام اسلامی جنگ دارد زیرا یکی از ارکان اقتدار این نظام را اعتقاد اسلامی می داند و از جهاتی دیگر هم برای براندازی نظام برنامه هایی دارد ولی تاکنون در همه برنامه ها ناکام مانده است و در آینده هم ناکام خواهد ماند .

,

علیمرادی خاطر نشان کرد : آمریکا از جهت دیگری هم با ملت ما جنگ و دشمنی دارند ؛ آمریکا ملت ایران را ملتی باهویت و سابقه تمدنی کهن می داند که می تواند در برابر آمریکا ایستادگی کند و بارها دشمنی خود با ایرانیان را ابراز کرده و به کمتر از سلطه بر این ملت راضی نیست .

,

وی با بیان این که ملت ایران با این اصالت و هویت کهن ملی هرگز تسلیم آمریکا نخواهد شد؛عنوان کرد: آمریکا به دلیل اسلامیت و ملت ایران است که با ما سرجنگ دارد و این دشمنی ها از آمریکا دور از انتظار نیست زیرا آمریکا شیطان صفت ، مستکبر ، سلطه طلب ، زورگو ، بدعهد و یک نظام سیاسی است که برای رسیدن به مقاصد خود می خواهد همه اصول مسلم انسانی را زیر پا بگذارد .

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در رابطه با وظیفه دولت و ملت در برابر آمریکا عنوان داشت : دولت فرمانده دفاع از ملت در برابر جنگ اقتصادی است و باید هماهنگ ، خستگی ناپذیر و با اعتقاد جهادگونه از کیان اقتصاد این ملت دفاع کند .

,

وی ابراز داشت : دولت همچنین باید اقتصاد این ملت را از پنجه چنگال آمریکا خارج کند و این در صورتی ممکن است که اقتصاد کشور متکی به داخل باشد و با اقتصاد متکی به بیرون و فروش مواد خام نمی توان انتظار داشت از پنجه زورگویی آمریکا دور شویم .

,

علیمرادی بیان کرد : دولت باید با یک تیم اقتصادی خستگی ناپذیر و طرح های عملیاتی فوری در برابر تهاجم اقتصادی آمریکا ایستادگی کند و اقتصاد کشور را به دورن متکی کند .

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مردم همواره آماده دفاع از انقلاب و کشور هستند؛ یادآور شد : از خواص کشور به ویژه خواص اقتصادی انتظار می رود با ملت همراه باشند و فساد اقتصادی توسط افرادی از این ملت در این دوره که دشمن تمام عیار در مقابل ما قرار گرفته است قابل قبول نیست.

,

وی اظهار داشت : مفاسد اقتصادی نباید با احتکار و سودجویی با دشمن همراه باشند و علیه ملت ایران و در زمین دشمن عمل کنند زیرا افراد سودجو به ارزش های دینی و ملی خیانت خواهند کرد.

,

علیمرادی گفت : دولت نیز باید با مفسدان برخورد کند و ما در این دوره باید نقش تاریخ ساز خود را نشان دهیم و هویت اسلامی و ملی خود را همه با هم حفظ کنیم تا در طول تاریخ سرافراز باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه