اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی نرماشیر خبر داد؛

بهره برداری از ۶ پروژه آب، خاک و صنایع تکمیلی نرماشیر در هفته دولت

بهره برداری از ۶ پروژه آب، خاک و صنایع تکمیلی نرماشیر در هفته دولت
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نرماشیر گفت:در هفته دولت (۲ الی ۸ شهریورماه) پنج پروژه آب و خاک و یک واحد سردخانه در شهرستان نرماشیر افتتاح و به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کریم زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نرماشیر در گفت و گو با راه آرمان اظهار داشت:در هفته دولت شش پروژه آب و خاک و کشاورزی که شامل یک طرح آبیاری کم فشار، چهار طرح لوله گذاری و یک واحد سردخانه، بسته بندی و درجه بندی خرما می باشد، به بهره برداری می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نرماشیر بیان داشت: با افتتاح سیستم های آبیاری کم فشار ۵۲ هکتار به اراضی تجهیز شده، افزوده می شود که این طرح با هزینه کرد اعتباری ۲۴۶۰ میلیون ریال که ۲۱۶۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی می باشد، اجرا شده است.

,
,


کریم زاده در ادامه افزود: همچنین در جهت مصرف بهینه آب چهار طرح لوله گذاری قریب به پنج کیلومتر با هزینه کرد اعتبار ۲۷۵۰ میلیون ریال که ۲۶۰۸ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است، در این هفته به بهره برداری می رسد.

,
,


وی خاطر نشان کرد: به مناسبت هفته دولت یک واحد سردخانه، بسته بندی و درجه بندی خرما با ظرفیت ۱۳۰۰ تن و هزینه کرد اعنبار ۸ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که با افتتاح این طرح ۱۲ شغل در منطقه ایجاد می شود.

,
,

 

,


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نرماشیر در پایان گفت: با افتتاح این شش طرح ۲۸ شغل ایجاد می شود.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه