اخبار داغ

نائب رییس اول کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی:

طرح کمیسیون قضائی مجلس در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی بزودی به صحن علنی خواهد رسید

طرح کمیسیون قضائی مجلس در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی بزودی به صحن علنی خواهد رسید
کمالی پور گفت:افراد محتکر در شهرستان ها و استان ها با سیاست های دشمن همراهی کرده اند که قابل پذیرش نیست و به شدت با آنها باید برخورد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به وضعیت اقتصادی و معیشتی در سطح کشورگفت:متأسفانه در برهه ای از زمان در کشور غفلت هایی صورت گرفته است و نتیجه آن آثار زیان باری است که در حوزه های مختلف مشکلات معیشتی، اشتغال، مسائل اقتصادی، نوسانات ارزی و … شاهد هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی ادامه داد: برخی افراد به جای همراهی در این زمینه و بر طرف کردن این معضل متأسفانه از وضعیت سوء استفاده کردند و دست به اقداماتی زدند که منافع ملی کشور را به خطر انداختند و موجبات دردسر و گرفتاری برای مردم را فراهم آوردند.

,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: از آن جمله می تواند به امتناع از فروش محصولات و احتکار کالاها اشاره داشت که این مسئله سبب شد که مردم با مشکلات متعددی در زمینه گرانی قیمت ها و نایاب بودن برخی از کالاها مواجه شوند.

,

کمالی پور با تأکید بر اینکه کشور عزم جدی به منظور مقابله با مفاسد اقتصادی دارد، ابراز کرد: کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی طرحی را آماده کرده که در کمیسیون به تصویب رسیده است و به زودی به صحنه علنی مجلس ارائه خواهد شد.

,

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: از ۱۵۰ نماینده در راستای این طرح امضاء گرفته شده است که خارج از نوبت وارد صحن علنی خواهد شد.

,

این مقام مسئول اظهار کرد: سازمانی تحت عنوان مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل داده ایم که این سازمان به صورت منسجم و سازمان یافته به کلیه مفاسد اقتصادی رسیدگی خواهد کرد؛ در این سازمان شعبه دادسرا، دادگاه، تجدید نظر و معاونت کشور وجود دارد که بتواند به تمامی موارد در زمینه مفاسد اقتصادی رسیدگی کند.

,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: افراد محتکر در شهرستان ها و استان ها با سیاست های دشمن همراهی کرده اند که قابل پذیرش نیست و به شدت با آنها باید برخورد شود.

,

کمالی پور در پایان خاطر نشان کرد: بسیج به عنوان مجموعه ای که ضابط دادگستری محسوب می شوند؛ می توانند با دستورات دستگاه قضایی و شرایطی که در جامعه ایجاد میشود ورود کنند .

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه