اخبار داغ

پیشکسوت روزنامه نگار اردبیلی:

خبرنگاران مرزداران جبهه فرهنگی کشور هستند / امام علی (ع) خبرنگار پیامبر اکرم(ص) بود

خبرنگاران مرزداران جبهه فرهنگی کشور هستند / امام علی (ع) خبرنگار پیامبر اکرم(ص) بود
خبرنگار و روزنامه نگار پیشکسوت استان اردبیل گفت: خبرنگاران مرزداران جبهه فرهنگی کشور هستند و مدام با دشمنان داخلی و خارجی در حال نبردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رسول ناصر آزاد مدیر مسئول نشریه 23 ساله و با سابقه ترین نشریه استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهارداشت: مسئولان کشوری باید به جایگاه خبرنگاری ارزش قائل شوند و نباید بگذارد این جایگاه خبرنگاری درجامعه متزلزل شود.وی با اشاره به اینکه خبرنگاران  امنیت شغلی در جامعه ندارند و مدام با خطرات هجمه از سوی احزاب مختلف و به ویژه دشمنان داخلی و خارجی روبرو می شوند، افزود: در قران کریم هم به جایگاه خبرنگاری با عنوان رابط  اشاره شده است که نشان می دهد عرصه خبرنگاری یک عرصه مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

ناصر آزاد با بیان اینکه امام علی (ع) از خبرنگاران و رابطون پیامبر اکرم (ص) بود، تصریح کرد: راویان زیادی در دوران ائمه معصومین (ع) بودند که رابط بین مردم و ئمه اطهار(ع) بودند و احادیث امامان معصوم (ع) را به عموم مردم و راویان آن دوران با صداقت می رسانند.

,

این پیشکسوت خبرنگاری در ادبیل تاکید کرد: جامعه خبرنگاری امروز یک وظیفه خطیر در سنگر فرهنگی کشور دارد که آن هم مقابله با تهاجم فرهنگی در سنگر جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن است که باید با قلم زدن خوب و انقلابی در مقابل این هجمه های بزرگ دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بایستیم.

,

مدیر مسئول نشریه پیام اردبیل بیان‌کرد: خداوند به قداست این قلم در قرآن کریم قسم خورده است و ما جامعه خبرنگاری نیز باید از حیثیت این قلم، اقتدار و صاحه این قلم به خوبی حفاظت کنیم.

,

ناصر آزاد با اشار به اینکه خبرنگاران همیشه با عرصه علم و فرهنگ سروکار دارند، گفت: آنهایی که صاحب قلم و اندیشه هستند باید در کنار مردم وبرای مردم قلم بزنند و این قلم فرقی نمی کند که دست صداوسیما، روزنامه نگار و یا یک خبرنگار باشد.

,

وی بیان کرد: امروز مردم بیشتر از روزهای دیگر به حضور جهادی و انقلابی خبرنگاران برای گویای حقیقت جامعه و کشور نیازمند هستند واین نیاز را باید خبرنگاران با تلاش خستگی ناپذیر خود حفظ کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه