اخبار داغ

در پی انفجار بمب صوتی در سراوان؛

نیروهای امنیتی با عاملان حادثه برخورد کنند

نیروهای امنیتی با عاملان حادثه برخورد کنند
علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان ضمن محکوم کردن انفجار شئی صوتی در مقابل بیمارستان سراوان گفتند: مردم باید انسجام خود را در چنین حوادثی مستحکم تر کنند زیرا بیگانگان درصدد از بین بردن صف واحد ملت ایران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، صبح روز گذشته 19 مرداد ماه جاری حوالی ساعت 9 و 45 دقیقه شنیدن صدای مهیب انفجار شئی در مقابل بیمارستان رازی شهرستان سراوان باعث ایجاد رعب و وحشت بیماران شد.
انفجاری از نوع صوتی که حادثه جانی در پی نداشت و به دو دستگاه خودرو سواری و منازل اطراف خسارت وارد کرد.
در همین راستا علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان ضمن محکوم کردن این فاجعه غیرانسانی گفتند: مردم باید انسجام خود را در چنین حوادثی مستحکم تر کنند زیرا بیگانگان درصدد هستند تا در این برهه از زمان صف واحد ملت ایران را برهم زنند.
 
با گذشت چهل سال از عمر بابرکت انقلاب، دشمنان همچنان شکست خورده اند
مولوی نذیراحمد سلامی نماینده مرم سیستان وبلوچستان در مجلس خبرنگان رهبری در گفت وگو با عصرهامون ضمن محکوم کردن این فاجعه اظهار کرد: ایجاد رعب و وحشت در میان عموم مردم به ویژه در محل بیمارستان طبیعتا از نگاه هر انسان  با وجدانی به شدت محکوم است.
وی گفت: عاملین این حوادث از نگاه شرع و قانون مجرم محسوب می شوند زیرا انجام چنین اقداماتی جرمی نابخشودنی است.
مولوی سلامی خطاب به گروه های معاند گفت: بدانید که چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشته است و تاکنون در راستای اهداف شوم خود موفق نبوده اید جز اینکه با انجام چنین فجایعی خود را در انزار مردم خوار می کنید زیرا هرکس خلاف جهت مردم پیش رود همیشه ناموفق خواهد بود.
 
این گونه اقدامات جرم و اقدامی ناپسند است
مولوی ملکی پور امام جمعه اهل سنت کنارک در گفت وگو با عصرهامون اظهار کرد: از نظر علمای اهل سنت انفجار شئی در مقابل بیمارستان که باعث رعب و وحشت بیماران شود محکوم است.
وی افزود:گناه بیماران چیست که گروه های معاند چنین اقدامات منیع و زشتی را انجام می دهند، این گونه حرکات جرم و اقدامی ناپسند است.
 
با هوشیاری و آگاهی در مقابل گروه های معاند مقابله می کنیم
مولوی عبدالمجید شه بخش استاد دارالعلوم مکی زاهدان هم در گفت وگو با عصرهامون ضمن محکوم کردن انفجاری شئی در مقابل بیمارستان اظهار کرد: این گونه اقدامات ناپسند و در دین مبین اسلام نهی شده است.
وی گفت: مردم باید وحدت خود را بیش از پیش حفظ کنند و با هوشیاری و آگاهی در مقابل گروه های معاند مقابله کنند.
 
بیگانگان درصدد از بین بردن صف واحد امت ایران هستند
مولوی عبدالخالق حسین زهی امام جمعه اهل سنت مهرستان در گفت و گو با شستون حادثه رخ داده مقابل بیمارستان رازی را که با هدف ایجاد رعب و وحشت میان مردم بود، محکوم کرد و گفت: نیروهای امنیتی با عاملان حادثه مقابل بیمارستان رازی سراوان برخورد قاطع کنند تا بار دیگر کسی به خود جرعت انجام چنین اقداماتی را ندهد.
وی افزود: چنین حوادثی از یک سو هوشیاری نیروهای نظامی را می طلبد و از سوی دیگر مردم باید انسجام خود را در مستحکم تر کنند و هوشیار باشند چرا که بیگانگان درصدد هستند تا در این برهه از زمان صف واحد ملت ایران را برهم زنند.
امام جمعه اهل سنت مهرستان خاطر نشان کرد: نیروهای امنیتی در تلاش باشند  تا عاملان این حادثه شناسایی و با آنان برخورد شود تا افراد دیگر دست به چنین اقداماتی نزنند.
  
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون، ,
,
,
,
, با گذشت چهل سال از عمر بابرکت انقلاب، دشمنان همچنان شکست خورده اند,
, عصرهامون ,
,
,
,
, این گونه اقدامات جرم و اقدامی ناپسند است,
, عصرهامون ,
, ،,
,
, با هوشیاری و آگاهی در مقابل گروه های معاند مقابله می کنیم,
, عصرهامون ,
,
,
, بیگانگان درصدد از بین بردن صف واحد امت ایران هستند,
, ،,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه