اخبار داغ

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی:

جلسه بررسی مصوبه تاثیر قطعی سوابق تحصیلی هفته آینده برگزار می شود

جلسه بررسی مصوبه تاثیر قطعی سوابق تحصیلی هفته آینده برگزار می شود
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: هفته آینده جلسه ای با حضور وزرا و مسئولان آموزش و پرورش درباره مصوبه تأثیر قطعی 30 درصدی سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در کنکور تشکیل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب الله دهمرده در گفت وگو با عصرهامون اظهار کرد: مصوبه تأثیر قطعی 30 درصدی سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در کنکور 98 از زمان اعلام حواشی زیادی را به دنبال داشته است و به همین منظور موضوع به طور جدی در دستور کار بررسی کمیسیون آموزش مجلس قرار گرفت.
وی ادامه داد: این مصوبه هنوز به تایید نهایی نرسیده و در حال بررسی ابعاد مختلف آن هستیم و همه جوانب مصوبه به دقت مورد موشکافی قرار خواهد گرفت و این قول را میدهم که به هیچ وجه اجازه نخواهم داد حقی از دانش آموزان در سرتاسر ایران ضایع شود .
دهمرده با اشاره به اینکه بنده نمی توانم مستقیماً نسبت به موافق یا مخالف بودن خود اظهار نظر کنم خاطرنشان کرد: با هدف بررسی دقیق تر و جمع بندی نهایی، هفته آینده جلسه ای با حضور وزرا و مسئولان آموزش و پرورش و مرتبطین با این مصوبه تشکیل خواهد شد که امیدواریم ماحصل آن به نفع همه دانش آموزان در سراسر ایران اسلامی باشد.
شایان ذکر است تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور در سال‌های گذشته به صورت تاثیر مثبت لحاظ می‌شد و این مساله برای داوطلبان شرایط بهتری را رقم می‌زد ولی طی هفته های گذشته خبر از تصویب تاثیر قطعی معدل در کنکور مخابره شد که این مسأله اعتراض بسیاری از داوطلبان به خصوص داوطلبان نظام قدیم را به دنبال داشته است و خواستار لغو مصوبه هستند.
انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه