اخبار داغ

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری:

مسئولان امر، محتکران و مفسدان اقتصادی را دستگیر و مجازات و به ویژه به مردم معرفی کنند/مردم منتظرند با آنانی که بر مشکلات اقتصادی دامن می زنند، قاطعانه برخورد شود

مسئولان امر، محتکران و مفسدان اقتصادی را دستگیر و مجازات و به ویژه به مردم معرفی کنند/مردم منتظرند با آنانی که بر مشکلات اقتصادی دامن می زنند، قاطعانه برخورد شود
نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در شرایط و مشکلات اقتصادی مسئولان امر باید، محتکران، اخلال گران و مفسدان اقتصادی را شناسایی، دستگیر و مجازات و به ویژه آنان را به مردم معرفی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی» در گفت و گو با خبرنگار نافع؛ گفت: یکی از مسائل و وظایف مهمی که باید در همه شرایط اقتصادی به آن توجه داشت مسئله احتکار و برخورد قاطع طبق قوانین با محتکران از سوی متولیان امر است، تا با آنانی که اجناس را در بازار احتکار می کنند و بر مشکلات اقتصادی دامن می زنند برخورد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع؛,

 وی اظهار کرد: در این شرایط سخت اقتصادی رعایت این قوانین بیش از پیش احساس می شود و مردم هم همین مسئله را انتظار دارند، چرا که در این روزها بیش از همه در یک جنگ اقتصادی دشمن قرار گرفته ایم.

,

 نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در این شرایط، همه باید به عنوان سربازانی در این جنگ اقتصادی همان گونه که در این 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در میدان بودیم و حتی در هشت سال دفاع مقدس شهید و جانباز تقدیم انقلاب کردیم، حضور داشته باشیم.

,

آیت الله موسوی اصفهانی تصریح کرد: آن روزها همه به ندای امام راحل(ره) لبیک گفتند و جبهه ها را پر کردند و امروز نیز وظیفه تک تک ما این است که به نفع اسلام و برای اسلام و انقلاب در کنار یکدیگر در این جنگ اقتصادی و مشکلات آن که دشمن علیه ما طراحی کرده وارد میدان مبارزه شویم.

,

وی اظهار کرد: یکی از کمک های مردم به انقلاب این است که همه خودشان فکر احتکار را به سر راه ندهند و هم به دیگرانی که احتکار می کنند از در نصیحت و مؤئظه وارد شوند و اگر کسانی که گاهی گوشه و کنار با نصحیت و پند و اندرز به راه نیامدند، طیق قانون متولیان امر با آنان برخورد کنند.

,

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: از تعزیرات گرفته تا قوه قضائیه و دیگر مسئولان امر باید طبق سلسله اختیارات و قوانی که هست در برابر محتکران بایستند و با آنان برخورد قانونی داشته باشند.

,

آیت الله موسوی اصفهانی عنوان کرد: همه باید در این عرصه دست به دست هم بدیم و مبارزه با محتکران را تنها وظیفه گروه و یا حزب خاصی ندانیم، در حقیقت آنانی که طبق قانون می بایست با مفسدان اقتصادی برخورد کنند در هر جبهه و گروهی که هستند باید مبارزه جدی خود را طبق انجام دهند و در این زمینه کوتاهی نکنند.

,

وی با بیان اینکه آیت الله لاریجانی هم بر مبارزه با مفسدان اقتصادی تأکید دارد، گفت: مردم منتظر هستند تا ببینند که دستگاه های متولی چگونه با مفسدان اقتصادی قاطعانه برخورد می کنند تا از این گردنه سخت که دشمن با افزایش تحریم ها ایجاد کرده و گاهاً توسط برخی نفوذی ها تشدید می شود عبور کنیم.

,

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به اینکه ترامپی که خروج کشورش از برجام را اعلام کرد، این روزها حرف از مذاکره جدیدی می زند، افزود: چگونه می توان به امریکا با آن همه بدعهدی ها اعتمادکرد، آنان حرف و امضای خود را هم در تمامی مسائل به ویژه مسئله برجام قبول ندارند، حالا حرف از مذاکره می زنند، این بدعهدی ها درس عبرتی برای همه ما است تا هیچ گاه به سران استکبار جهانی اعتماد نکنیم.

,

آیت الله موسوی اصفهانی عنوان کرد: در این شرایط اقتصادی هم دشمن و به وژه امریکا از در حیله و نیرنگ دیگری وارد شده که وظیفه همگی ما است که فریب خنده های دشمن را نخوریم و در کنار یکدیگر با تحمل مشکلات و درخواست برخورد متولیان امر با مفسدان اقتصادی خودمان، مشکلات کشورمان را حل کنیم.

,

وی تأکید کرد: در این شرایط مسئولان امر باید، اخلال گران و مفسدان اقتصادی را شناسایی، دستگیر و مجازات و به ویژه آنان را به مردم معرفی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه