اخبار داغ

​جوان ترین دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در سیستان وبلوچستان منصوب شد

​جوان ترین دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در سیستان وبلوچستان منصوب شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش عصرهامون، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در این جلسه که صبح امروز برگزار شد اظهار کرد: قاچاق پدیده ای شوم است که ترویج و اشاعه آن ضربات سختی بر اقتصاد کشور وارد می کند و لازم است تا دستگاه ها با تمام قوا با این پدیده برخورد کنند.
علیرضا نورا افزود: مبارزه با قاچاق کالا و ارز به دلیل حساسیت هایی که دارد نیازمند زکاوت و کارشناسی لازم است و کسانی که مسئولیت این پست ها را متقبل می شوند باید هوش و زکاوتی مثال زدنی داشته باشند تا بتوانند نقشه های قاچاقچیان را پیش بینی کنند.
وی ادامه داد: سیستان وبلوچستان نیز به دلیل شرایط ویژه خود نیازمند بکارگیری نیروهای جوان و خلاق است و باید در این راه کار شبانه روزی انجام شود.
شایان ذکر است در پایان این جلسه از زحمات خالقی، دبیر سابق کمیسیون تقدیر و محمد محبی به عنوان دبیر جدید کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان معرفی شد.
محبی 10 سال جانشین این ستاد در استان بود و با این انتصاب، عنوان جوان ترین دبیر  کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا کشور را به خود اختصاص داد.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
, ،,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه