اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان قزوین:

عدم توجه به جلو جان ۲ نفر را در قزوین گرفت

عدم توجه به جلو جان ۲ نفر را در قزوین گرفت
️ رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع دو فقره تصادف منجر به فوت در حوادث رانندگی در 48 ساعت گذشته در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ "نصراله بیگلری در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر یک مورد تصادف فوتی در محور آزاد راه "قزوین - کرج"، روبروی مجتمع "پارسین"، عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
 
,
این مسئول ابراز کرد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد 2 دستگاه کامیون کشنده "دانگ فنگ" با یکدیگر برخورد، که در اثر این حادثه متاسفانه راننده یکی از کامیون ها به دلیل شدت جراحت وارد فوت شد.
,
 
,
وی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه عدم توجه به جلوی راننده کامیون کشنده "دانگ فنگ" بوده است.
,
 
,
رئیس پلیس راه استان قزوین افزود: در حاثه ای دیگر در آزاد راه قزوین – کرج روبروی شهرک صنعتی "کاسپین" یک دستگاه خودروی پژو 405 واژگون که در اثر این حادثه یک از سرنشینان خودرو به مرکز امدادی اعزام که به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.
,
 
,
بیگلری با اشاره به اینکه عدم توجه به جلو از سوی راننده سواری "پژو 405" علت بروز حادثه بوده است به شهروندان توصیه کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز ، استفاده از تلفن همراه درحین رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه