اخبار داغ

صبح امروز انجام شد؛

کشف بزرگترین انبار احتکار لوازم رادیاتور و پکیج در روستای ابراهیم‌آباد آبیک

کشف بزرگترین انبار احتکار لوازم رادیاتور و پکیج در روستای ابراهیم‌آباد آبیک
با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه آبیک، بزرگترین انبار احتکارکننده لوازم رادیاتور و پکیج در روستای ابراهیم‌آباد این شهرستان کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، در ماه‌های گذشته برخی افراد سودجو و فرصت طلب با بهانه‌هایی همچون موضوع تحریم‌ها و برجام و… مبادرت به احتکار و گران فروشی می‌کنند به نحوی که هر روز شاهد افزایش قیمت در برخی کالاها و اجناس می‌باشیم که عموما ارتباطی به موضوع تحریم ها ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

در همین راستا دستگاه‌های امنیتی در قزوین با شناسایی محتکران تاکنون توانسته‌اند دو انبار احتکار لوازم خانگی و یک انبار احتکار دارو و لوازم پزشکی در استان را کشف و ضبط نمایند.

,

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اعلام حمایت از برخورد قاطع نهادهای امنیتی با محتکران گفت: نابسامانی فعلی در بازارها کم سابقه بوده و بخش عمده این نابسامانی به دلیل عملکرد ضعیف دستگاه های اجرایی نسبت به اقدامات نظارتی خود بوده است.

,

صبح امروز در تازه‌ترین اقدام سازمان اطلاعات سپاه صاحب الامر(عج)، بزرگترین انبار احتکارکننده لوازم رادیاتور و پکیج در استان قزوین کشف شده است.

,

سرگرد پاسدار عباس درزی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک دقایقی پیش با در گفتگو با خبرنگار شاخص‌نیوز از کشف بزرگترین انبار احتکارکننده‌ لوازم رادیاتور و پکیچ در این شهرستان خبر داد.

, شاخص‌نیوز,

, ,

این مقام مسئول در سپاه شهرستان آبیک افزود: طی ساعات اخیر و با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه استان قزوین، بزرگترین انبار احتکارکننده لوازم سرمایشی و گرمایشی در روستای ابراهیم‌آباد از توابع شهرستان آبیک در استان قزوین شناسایی شد.

,

وی افزود: در این سوله حدودا هفت هزار نوع رادیاتور، پکیچ، فن کویل و انواع قطعات مربوطه با ارزش بیش‌از ۱۴میلیارد تومان کشف و با هماهنگی دستگاه قضایی پلمپ شد.

,

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) با تاکید بر عزم جّدی سازمان اطلاعات سپاه در برخورد با مفسدان اقتصادی بویژه احتکارکنندگان کالا گفت: سپاه شهرستان آبیک با همکاری سایر مجموعه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی، از هیچ تلاشی در راستای  برخورد با محتکران و برهم‌زنندگان نظم بازار دریغ نخواهد کرد.

,

وی با توجه به ابلاغ اخیر فرمانده سازمان بسیج مستضعفین به منظور بهره‌گیری از شبکه اطلاعاتی بسیج مردمی ، از عموم شهروندان درخواست کرد تا سودجویان و انبار‌های احتکار کالا و مایحتاج را به سامانه ۱۱۴ اطلاعات بسیج گزارش نمایند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه