اخبار داغ

فرمانده سپاه سنندج:

بسیج برای شناسایی مفسدان اقتصادی و محتکران وارد عمل می‌شود/ ۷۰۰ کارتن پودر شوینده احتکار شده شناسایی شد

بسیج برای شناسایی مفسدان اقتصادی و محتکران وارد عمل می‌شود/ ۷۰۰ کارتن پودر شوینده احتکار شده شناسایی شد
فرمانده سپاه ناحیه سنندج از ظرفیت بسیج برای شناسایی محتکران و مفسدان اقتصادی در سطح بازار استان کردستان و به ویژه شهر سنندج خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن عسگری در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به روحیه مردمی بسیج در برخورد با اخلالگران بازار و مفسدان اقتصادی، عنوان کرد: اقدامات اصلی در زمینه ی برخورد با مفسدان اقتصادی و محتکران در سه بخش آگاه‌سازی، شناسایی و اقدام باید تمیز داده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،, .,

 

,

عسگری عنوان کرد: در مرحله آگاه‌سازی با توجه به اینکه ما در جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم، باید موارد مربوط به تبعات و مضرات حرام های فقهی در بازار کاملا برای مردم تشریح شود و در این رابطه نیز، اطلاع رسانی در امر فقه بازاری به صورت عملی در بسیج اصناف در سطح استان کردستان در حال انجام است.

, .,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سنندج تصریح کرد: در مرحله شناسایی نیز، استفاده از مردم و سایر نیروهای مردمی برای شناسایی عوامل سواستفاده کننده و محتکران اقتصادی، در این مورد باعث شده است که سرعت عمل در برخورد با این مسائل و مشکلات افرایش یابد.

, .,

 

,

وی افزود: اما در مرحله اقدام، پس از شناسایی مفسدان و محتکران، قطعا با توجه به هماهنگی‌های بین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سیستم های نظارتی همچون قوه قضائیه و معرفی افراد متخلف، اقدامات لازم انجام می‌پذیرد.

, .,

 

,

عسگری تأکید کرد: اصلی ترین اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واحد سنندج به صورت تخصصی اعلان به تمامی نیروهای بسیج در سطح شهر، برای شناسایی افراد متخلف و محتکران و مفسدان اقتصادی می‌باشد، به طوریکه با هماهنگی مردم و بسیجیان عزیز در مبحث رصد فعالیتهای مجرمانه اقتصادی، سپاه ناحیه سنندج بسیار اقدامات موثری را به انجام رسانیده است.

, .,

 

,

گفتنی است که طی روزهای گذشته، شناسایی انبار فروشگاه باجلانی با احتکار تعداد 700 کارتن پودر شوینده، با تذکر بسیج و مسئولین مربوطه بدون اقدام قضایی توزیع محصول یاد شده در بازار انجام شد.

, گفتنی است که طی روزهای گذشته، شناسایی انبار فروشگاه باجلانی با احتکار تعداد 700 کارتن پودر شوینده، با , گفتنی است که طی روزهای گذشته، شناسایی انبار فروشگاه باجلانی با احتکار تعداد 700 کارتن پودر شوینده، با , تذکر بسیج, تذکر بسیج, و مسئولین مربوطه بدون اقدام قضایی توزیع محصول یاد شده در بازار انجام شد., و مسئولین مربوطه بدون اقدام قضایی توزیع محصول یاد شده در بازار انجام شد.,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه