اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:

بکارگیری از ظرفیت بسیج برای مبارزه با احتکار یک حرکت انقلابی است / بسیجیان انقلابی با روش آتش به اختیار وارد مقابله با احتکار شوند

بکارگیری از ظرفیت بسیج برای مبارزه با احتکار یک حرکت انقلابی است / بسیجیان انقلابی با روش آتش به اختیار وارد مقابله با احتکار شوند
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بکارگیری از ظرفیت بسیج برای مبارزه با احتکار امروز همچون زمان جنگ تحمیلی یک حرکت انقلابی وجهادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهارداشت: بکارگیری از ظرفیت بسیج برای مبارزه با احتکار امروز همچون زمان جنگ تحمیلی یک حرکت انقلابی وجهادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

بدری با اشاره به اینکه بسیج همیشه نشان داده است که در زمان بحران چطور می تواند بحران های جنگ، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و جنگ نرم مقابله کند،  افزود: امروز یک عرصه ای دیگر به نام جهاد در راه مبارزه با احتکار و کالای قاچاق در کشور بصورت داخلی و خارجی راه انداخته اند که باید با استفاده از  ظرفیت بسیجیان غیور و انقلابی کشورمان به نحو احسن استفاده برد.

,

وی از فعالیت جهادی بسیجیان در مبارزه با محتکرین و قاچاقچیان کالا وارز در برخی از استانهای کشور خبرداد و افزود: امروز مردم، مسئولان و سپاه وبسیج باید درکنار هم همت کنند تا با این حرکت خانمانسوز احتکار که ضربه ای بزرگ برای اقتصاد کشور است مقابله کرد.

,

نماینده مردم اردبیل، نیر نمین و سرعین بیان کرد: رسالت بسیج تنها در جبهه و جنگ نیست و ما امروز شاهد این هستیم که سپاه وبسیج نه تنها در مسائل عمرانی و فرهنگی و اجتماعی درکنار ملت و دولت است بلکه در امنیت و رفاه مردم نیز در حال تلاش است و کمک می کنند تا نقش و رسالت خود را در زمینه های اقتصادی و مبارزه با محتکرین نیز به خوبی ایفا کنند.

,

بدری با بیان اینکه مردم نیز باید همگی بصورت آتش به اختیار بسیج شوند و از کوچه ومحله خود شروع کنند برای شناسایی محتکرین و کالای قاچاق تاکید کرد: قوه قضائیه و تعزیرات حکومتی کشور نیز باید با جدیت تمام با احتکار کنندگان و قاچاقچیان کالا وارز در داخل کشور مبارزه کنند.

,

وی تصریح کرد: دولت و ملت ، سپاه و بسیج ، نیروی انتظامی، نهادهای مردمی و قو ه قضائیه با درکنار هم بودن می توانند در سریعترین راه ممکن با تمامی محتکرین مبارزه کنند تا نگذارند برخی افراد سودجود از این فرصت ها به نفع خودفعالیت کنند.

,

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کردند: بسیج و در رأس ان سردار غیب پرور فرمانده بسیج مستضعفین کشور بهترین دستور آتش به اختیار مبارزه با محتکرین را صادر کرده است واین عمل جهادی و انقلابی باید تا آخرین نفرو اخرین انبار شناسایی محتکران در کشور ادامه یابد.

,
انتهای پیام/
 
,
انتهای پیام/
 
,
انتهای پیام/
 
,
انتهای پیام/
 
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه