اخبار داغ

فرماندار شهرستان نور مطرح کرد؛

سواحل شهرستان نور بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاری

سواحل شهرستان نور بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاری
فرماندار شهرستان نور گفت: این شهرستان فرصت های بزرگ صنعتی، گردشگری، اقتصادی و... را به خود اختصاص داده است و ساحل آن بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاری را فراهم کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ،‍ آیین تجلیل از خبرنگاران مازندران صبح امروز با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت، استاندار مازندران، فرماندار نور و مسئولان استانی و شهرستانی به میزبانی شهرستان نور برگزارشد.

علی شادمان فرماندار شهرستان نور در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران انسان‌های شایسته و تأثیرگذار در جامعه هستند.

وی گفت: شهرستان نور از نظر حوزه سرزمینی پهناورترین شهرستان غرب استان و در استان سومین شهرستان از نظر پهناوری است.

فرماندار نور افزود: شهرستان نور فرصت های بزرگ صنعتی، گردشگری، اقتصادی و... را به خود اختصاص داده است و ساحل آن بهترین فرصت برای سرمایه گذاری را فراهم کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این شهرستان، مردمی شایسته، فرهیخته با تاریخچه‌ای بلند دارد که می‌توانند در توسعه پایدار مازندران نقش مهمی ایفا کنند.

علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت نیز با یاد و خاطره شهدای خبرنگار و تبریک این روز، اظهار کرد: در عصر تکنولوژی و ارتباطات اگر بخواهیم به توسعه پایدار فکر کنیم باید به سه ضلع محیط زیست، تکنولوژی و انسان توجه کنیم.

وی گفت: اگر قرار است جامعه ما به سمت آگاهی و خرد رهنمون شود این وظیفه خطیر به دوش خبرنگاران است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت افزود: اگر بتوانیم به توسعه پایدار برسیم باید به خبرنگاران ارج و منزلت بدهیم و فضایی محیا شود که خبرنگاران در آن با امنیت کامل بنویسند.

اسماعیلی گفت: باید فضایی باشد که شهروندان دسترسی کامل به اخبار و اطلاعات داشته باشند و در آن فضای امن مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی در کشور به وظیفه خود عمل کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه